«إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ»
سر رشتهی همهی کارها به دست خداست
پس با خیالِ راحت بسپار به خودش ...
زیر لب گفت: انگاری خدا هم دیگه صدای ما رو نمیشنوه!
بهش گفتم: یا الان داری دروغ میگی، یا شبای قدر!
پرسید: چه ربطی داشـت؟!
جواب دادم: مگه خودت وقتی که دعای جوشن کبیـر میخوندی، رسیدی به فرازِ نود و نُه، نگفتـی “یا مَنْ لا یَشْغَلُهُ سَمْعٌ عَنْ سَمْع”؟ یعنی ای خدای مهربونی که هزاران نفر باهات حرف میزنن، اما تو اونطور مشغول نمیشی که نتونی به بندههات توجه کنی :)
پس هیچوقت نگو خدا صدای منو نمیشنوه، حتی به شوخی! خدایی که یه لب به تو داد که باهاش نجوا کنی، چطور میتونه نسبت به تو بیتفاوت باشه؟
هدایت شده از بسمربالعــشق|𝗕𝗥𝗘
مرقدت مانند قرآن است و ایوان جلد اوست
متن این قرآن علی و جلد این قرآن طلاست .