میگفت اگه واسه رفع عطش آب بخوری
کلی لذت میبری و حالت خوب میشه ،
اگه مسابقه آب خوردن باشه
دو لیوان که بخوری دلت درد میگیره
و هیچ لذتی هم نمیبری ؛
زندگی هم همینه ،
زندگیتون رو به مسابقه و مقایسه تبدیل نکنید .
دل تنها نردبانی ست که
آدمی را به آسمان میرساند؛
و تنها وسیله ایست که خدا را می یابد.
- شهید چمران -
هدایت شده از جانِ قلم🇮🇷 .
من واقعا نمیدونم چطور قراره شبای محرم رو بدون تبوتاب پیگیری مراسمهای حسینیهی امامخمینی بگذرونیم :)...
AQRA133.دلا دیدی که حاجی زاده هم رفت.mp3
زمان:
حجم:
1.7M
من از جا ماندن ِخود شرم دارم..💔
پاکی را به خوبی در سردار سلامی میبینیم
و من او را در پاکی به شهید باکری تشبیه میکنم.
- حـاجقاسم -
هدایت شده از حنین
زودتر بیا
روی همون صندلیِ سادهی همیشگی بنشین. تسبیحَت را نوازش کن تا قرار بگیرد.وقار و سکینهات را به رخِ دلهای بیتاب ما بکش!
به روضهخوان بگو آرامتر دَم بگیرد.
حالا که دارد محرم میآید و
شما نیامدی
دیگر برای ما خودِ روضهای آقا!
#ایاهلحرممیروعلمدارنیامد
✍ معصومهامینرستمی
https://eitaa.com/haninketab
https://eitaa.com/haninketab
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
سلام و نور ' 🪴 .
از اونجایـی ك یکسال از اولیـن روز جنگ
۱۲ روزه و شهادت فرمانده هامون میگذره
هـرچقدر که در تـوان تـونِ صـلوات هدیـه
کنید بهشون و تعدادش رو اعلام کنید ⤵️
- @lm_sadat133
اجرکم عندالله | #فور_معرفتی
هدایت شده از أَ وَفَــیْتُ؟¹²⁸
چطوری زندهام؟
جان که باید برود سخت به من چسبیده 💔
اِقرَاء .
🙂.
همیشه فکر میکردم ترسناک ترین چیز
از دست دادن توست؛
اما فهمیدم ترسناک تر این است که
بعد از تو زنده بمانم .