eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.9هزار دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
10.8هزار ویدیو
320 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
قیمت یک کیلو گوشت قرمز ۵۰۰ هزار تومان را رد کرد!؟ 🔹قیمت گوشت خورشتی بدون استخوان گوسفند داخلی یک کیلوگرمی به ۵۰۹ هزار تومان رسیده است. 🔹همچنین برای خرید نیم کیلوگرم گوشت قرمز قیمه ای گوسفند باید ۲۸۸ هزار تومان هزینه کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چرا معلم قائمشهری کودک آزار است؟ 🔹کودک آزاری در مدارس فقط تنبیه بدنی نیست بلکه محتوای نامناسب هم نوعی کودک آزاری محسوب می‌شود.
هردم ازین باغ وادادگی، بری می رسد!! 🔴 بازگشت معلم قائم‌شهری به کلاس درس 🔹نامه حجت الاسلام معلمی امام جمعه قائمشهر برای بخشش معلم قائم‌شهری بمناسبت عید مبعث 👤 آنتی صهیون: ان شاءالله که در قیامت هم بتوانید پاسخگوی حمایت خود از انحراف کودکان و دانش‌آموزان توسط چنین معلم‌هایی باشید! ⛔️ دفعه بعد که معلم دیگری کلاس درس را تبدیل به مکان تمرین و خوانندگی محتوای غیر اخلاقی و ضد دینی کرد و با وقاحت بیشتری ، از نظام هم طلبکار شد، زنگ بزنید به آقای معلمی و احوالشان را جویا شوید!
امام صادق علیه السلام: لَيْسَ لِإِبْلِيسَ جُنْدٌ أَشَدَّ مِنَ اَلنِّسَاءِ وَ اَلْغَضَبِ. شيطان لشكري قوي تر از زنان و خشم ندارد! ✍مسلمن اینجا زنان معرفه هست نه نکره یعنی زنانی که ار شیطان پیروی کنن والا ما زن معصوم هم داریم 👈مثل غضب پیامبر که فقط در مقابل نا فرمانی از خدا بود 👈این حدیث اهمیت زنانو نشون میده و ضرورت اصلاح زنان که منجر به اصلاح جامعه میشه والا اون زن میشه مبلغ عرق سگی تو مردهای جامعه 👈شعر کاملن مفسده انگیزه و خانمم کاملن عامدانه اینکارو کرد و ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود..... 👈در ادامه مداح و وزیر صورتی حالا امام جمعه صورتی واین یعنی خالی کردن دین از قوه قهریه برای بیخاصیت کردن دین و همون اسلام بیخاصیت آمریکایی که امام هشدار میداد
هدایت شده از مدار 01:20
الان مثلا ما این عکس از دیدار امروز مسئولان نظام با رهبر انقلاب به مناسبت را برجسته کنیم و بگوئیم حسن روحانی مورد تایید و حمایت رهبر است!! عین کاری که اهل تطبیع و عادی‌سازان رخنه کرده در رسانه های انقلابی و برخی مناصب نظام در مورد حجاب و علیه آن انجام می‌دهند! میبینید این کار چقدر منافقانه است و تا چه حد توهین به شعور و درک و فهم و عقلانیت و اخلاق مداری است!؟ اهل تطبیع و مماشات و وادادگی که ما آنها را صورتیون می‌نامیم، مدتهاست، به همین سبک منافقانه، با سانسور و تحریف و تغییر واقعیت و سخنان رهبری، حقیقت را می‌پوشانند و آنچه دوست دارند را از دل آن برجسته کرده و در ذهن مخاطب فرو میکنند! اگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۹درصد محجبه و چادری را نادیده میگیرند و یک درصد بی حجاب را برجسته می کنند، یاد این عکس و مثال امروز ما بیفتید! اگر سخنان رهبری در دیدار بانوان در مورد لزوم رعایت در جامعه را سانسور میکنند و کلماتی را برجسته می کنند تا آن سخنرانی را کاملا برعکس جلوه دهند، یاد این عکس و این پست ما بیفتید! رخنه موریانه های صورتی‌ در مناصب نظام و رسانه ها بسیار جدی‌است..! کار این موریانه‌ها نابودی آرام و از درونِ اسلام و نظام اسلامی است! 👤 آنتی صهیون @madare0120
وقتی قوه قضائیه با خواننده این آهنگ ضد اخلاقی و ضد دینی برخورد نکنه! وقتی امام جمعه کارهای خود رو تعطیل کنه تا پیگیر بازگشت خانم معلم خاطی به مدرسه بشه! این وزیر جوانِ معلوم الحال هم ، واژگان را تحریف میکند و منکر را معروف جا می‌زند و با وقاحت آن آهنگ را در کانال‌اش هم منتشر می‌کند! گویا جمهوری اسلامی براستی، خرمای ارزشها و اخلاق و احکام الهی را خورده و هسته اش را هم دور انداخته..!
🔺کاش فایزر رو ممنوع نمی کردند :
🔺حرف حساب !
حتی مخاطبین بی بی سی فارسی فهمیدند که این آهنگ ضد اخلاق و ارزشهاست و مناسب کودکان و کلاس درس نیست و حتی مشمول مجازات کودک‌آزاری می‌شود ولی صد افسوس که وزیر معلوم‌الحال و برخی مدعیان دین و انقلاب و... نفهمیدند! رخنه موریانه های صورتی در بدنه حکومت و دولت‌ها و مسئولیت‌ها را بسیار جدی بگیرید
🔴 رونمایی از آخوند فاسدی که از پخش آهنگی با مضمون "اگر یار من نباشی خل میشم،من ارازل میشم، گنگستر شهر آمل میشم، عرق سگی میخورم، مست الکل میشم. برای تو یاغی میشم، پرونده‌دار اخلاقی میشم!" در کلاس درس برای کودکان حمایت می‌کند و آن را به سرود سلام فرمانده تشبیه می‌کند! ✍ گردن این شیخک را باید بوسید... چون جایگاه شمشیر امام زمان عج می باشد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واگذاری خانه‌های ویلایی در یزد خانواده ایرانی به چنین فضایی برای سکونت نیاز دارد نه آپارتمان نقلی در مجتمع‌های مسکونی که صرفا خوابگاه هستند و همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی ما را به غارت برده‌اند تا جیب سرمایه‌سالاران پرپول شود.
روایت یک کاربر فضای مجازی از جاسوسی پنهان تلگرام از گوشی خود!
🛑 گوشت ۵۰۰ هزارتومانی تکذیب شد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران: 🔘گوشت نیم میلیون تومانی واقعیت ندارد و حاصل فضاسازی فضای مجازی است. 🔘گوشت ۲۳۲ هزار تومانی امروز بصورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار و در اقصی‌نقاط تهران عرضه می‌شود. 🔘مشخص نیست گوشت ۵۰۰ هزار تومانی کجا فروخته می‌شود و تنها با یک تصویر که معلوم نیست از کجا تهیه و منتشر شده است می‌گویند قیمت گوشت در تهران نیم میلیون تومان شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه تا حال در فرزند آوری دچار تردید بودی گوش کن حرف قشنگی میزنه!
🔺فیلتر گزینش !
📛ادامه ماجرای تغییرات چهره‌‌... ✍️ خدا کنه در انتهای دوره ما مردم به این نتیجه نرسیم که کلا فقط تغییر پوسته و ظاهر بوده😏
🔻شُل گیری ها و جولان آزادانه هنجارشکنان باعث جذب آنها به انقلاب اسلامی می‌شود یا حریص تر شدن آنها برای براندازی؟ قضاوت با خودتان! 👆توئیت ها را باور نمی‌کنید؟ بروید با تک تک کشف حجاب کنندگان مال های بالاشهر تهران مصاحبه کنید!
کلینیک فوق تخصص امام سجاد (ع) رشت اجازه ورود به افرادی که کشف حجاب کردن را نمیده. حتی به افرادی که روسر ی دارند اما مثلا مانتوشون کوتاه و نامناسبه چادر میدن تاوارد مجتمع بشن. یک نفر خانوم هم گذاشتن جلوی در به صورت خیلی محترمانه و قشنگ طرف رو توجیه میکنه بعد میفرسته داخل. حتی داروخانه هم به افراد کشف حجاب کرده خدمات نمیده. بنظرم باید از اینجور مدیر ها تقدیر و تشکر بشه و اینکه اگه زحمتی نیست براتون این حرکت را منتشر و در کانالهای دیگر هم بازنشر دهید تا شاید تلنگری باشد برای همه ی مدیران و مسئولان و از این اقدام ارزشمند الگو برداری کنند. جالب اینجاست چادر ها بعد از استفاده شستشو داده میشه بسته بندی میشه تو پلاستیک دوباره داخل این قفسه ها کنار این خانوم چیده میشن👌👏👏👏 خد حفظ کنه مسئولین این کلینیک را❤️🌷 پ ن : قابل توجه ریاست علوم پزشکی استان، مردم مومن و انقلابی رشت، علما، سپاه پاسداران و امام جمعه ی محترم رشت برای قدردانی از این اقدام ارزشمند و تقدیر ویژه از مسئولان این مرکز. کاش همه ی مسئولان مثل متولیان این مرکز چنین فهم و درکی داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترجمه صفحه ۲۵۱