eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
5.9هزار دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
10.8هزار ویدیو
320 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 رونمایی از آخوند فاسدی که از پخش آهنگی با مضمون "اگر یار من نباشی خل میشم،من ارازل میشم، گنگستر شهر آمل میشم، عرق سگی میخورم، مست الکل میشم. برای تو یاغی میشم، پرونده‌دار اخلاقی میشم!" در کلاس درس برای کودکان حمایت می‌کند و آن را به سرود سلام فرمانده تشبیه می‌کند! ✍ گردن این شیخک را باید بوسید... چون جایگاه شمشیر امام زمان عج می باشد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واگذاری خانه‌های ویلایی در یزد خانواده ایرانی به چنین فضایی برای سکونت نیاز دارد نه آپارتمان نقلی در مجتمع‌های مسکونی که صرفا خوابگاه هستند و همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی ما را به غارت برده‌اند تا جیب سرمایه‌سالاران پرپول شود.
روایت یک کاربر فضای مجازی از جاسوسی پنهان تلگرام از گوشی خود!
🛑 گوشت ۵۰۰ هزارتومانی تکذیب شد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران: 🔘گوشت نیم میلیون تومانی واقعیت ندارد و حاصل فضاسازی فضای مجازی است. 🔘گوشت ۲۳۲ هزار تومانی امروز بصورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار و در اقصی‌نقاط تهران عرضه می‌شود. 🔘مشخص نیست گوشت ۵۰۰ هزار تومانی کجا فروخته می‌شود و تنها با یک تصویر که معلوم نیست از کجا تهیه و منتشر شده است می‌گویند قیمت گوشت در تهران نیم میلیون تومان شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه تا حال در فرزند آوری دچار تردید بودی گوش کن حرف قشنگی میزنه!
🔺فیلتر گزینش !
📛ادامه ماجرای تغییرات چهره‌‌... ✍️ خدا کنه در انتهای دوره ما مردم به این نتیجه نرسیم که کلا فقط تغییر پوسته و ظاهر بوده😏
🔻شُل گیری ها و جولان آزادانه هنجارشکنان باعث جذب آنها به انقلاب اسلامی می‌شود یا حریص تر شدن آنها برای براندازی؟ قضاوت با خودتان! 👆توئیت ها را باور نمی‌کنید؟ بروید با تک تک کشف حجاب کنندگان مال های بالاشهر تهران مصاحبه کنید!
کلینیک فوق تخصص امام سجاد (ع) رشت اجازه ورود به افرادی که کشف حجاب کردن را نمیده. حتی به افرادی که روسر ی دارند اما مثلا مانتوشون کوتاه و نامناسبه چادر میدن تاوارد مجتمع بشن. یک نفر خانوم هم گذاشتن جلوی در به صورت خیلی محترمانه و قشنگ طرف رو توجیه میکنه بعد میفرسته داخل. حتی داروخانه هم به افراد کشف حجاب کرده خدمات نمیده. بنظرم باید از اینجور مدیر ها تقدیر و تشکر بشه و اینکه اگه زحمتی نیست براتون این حرکت را منتشر و در کانالهای دیگر هم بازنشر دهید تا شاید تلنگری باشد برای همه ی مدیران و مسئولان و از این اقدام ارزشمند الگو برداری کنند. جالب اینجاست چادر ها بعد از استفاده شستشو داده میشه بسته بندی میشه تو پلاستیک دوباره داخل این قفسه ها کنار این خانوم چیده میشن👌👏👏👏 خد حفظ کنه مسئولین این کلینیک را❤️🌷 پ ن : قابل توجه ریاست علوم پزشکی استان، مردم مومن و انقلابی رشت، علما، سپاه پاسداران و امام جمعه ی محترم رشت برای قدردانی از این اقدام ارزشمند و تقدیر ویژه از مسئولان این مرکز. کاش همه ی مسئولان مثل متولیان این مرکز چنین فهم و درکی داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترجمه صفحه ۲۵۱
صبحی نو سر زد و زندگی به برکت نفس های زهرایی شما آغاز شد و این نهایت امیدواری است که در هوای یادتان، نفس می کشیم و در عطر نرگس بارانِ نامتان، دم می زنیم ... شکر خدا که در پناه شماییم 🤲 🤲✨ (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✳️گروگانگیری با اخبار حاشیه ای کسی هست خبر خانم معلم قائم شهری و خبر کشف حجاب نامزد نظام مهندسی را نشنیده باشد؟ درست یا غلط محتوای این اخبار بماند. از واکنش مسوولین نیز عبور کنیم. اما به واقع چه بر سر خود و افکارعمومی با این اخبار می آوریم؟ از ایندو خبر بگذریم؛ از مهمترین دستاوردهای سفر دوروزه آقای رئیس جمهور به چین چه می دانیم؟ از تولید مشترک هواپیما با چین با خبر شدیم؟ از امضای سند 3.5 میلیاردی سرمایه گذاری صنعتی چه؟ از توافق 12 میلیارد دلاری در صنعت حمل و نقل و ساخت خودرو چطور؟ از بسته 40 میلیارد دلاری در صنعت نفت خبر گرفتیم؟ مشکل کجاست؟ قدیم اتاق های شیشه ای رسانه ها محل تشکیل شورایی بود تا ضرائب اخبار را تعیین کنند. کدام خبر تیتر یک شود و کدام تیتر دوم و کدام گوشواره ها وغیره. به این فهم مهمترین ویژگی سردبیر یک رسانه، ضریب دهی اخبار است. اما امروز ضرائب اخبار را شبکه های اجتماعی تعیین می کنند. کدام بیشتر لایک خورده و بیشتر به اشتراک گذاشته شده و بیشتر واکنش گرفته است. اما آیا هر خبری بیشتر دست به دست شد یعنی مهمتر است؟ ثمره این ضرائب غیرواقعی چیست؟ اول مساله سازی برای مسوولین و ورود آنها به چرخه باطل واکنش های شتابزده است؛ یکبار خانم معلم اخراج و یکبار مورد پادرمیانی و یکبار گذشت و ... مهمتر از این افکار عمومی است که ضرر می کند و از اخبار اصلی فاصله می گیرد. ما کم کم گرفتار یک بی خبری مدرن شده ایم. بی خبری ناشی از شبکه ها. همه می دانند و نمی دانند. باخبرند و بی خبر. به واقع فکر می کنند می دانند و باخبرند.  مخاطب در گروگان اخبار حاشیه ای و بی ثمر است. اساسا چرا باید خبر یک کلاس درس، مدیر و مسوول و امام جمعه و استاندار را بخط کند؟ اساسا این خبر چه نسبتی از واقعیت مدارس ما دارد؟ چرا فکر کردیم خطای خانم معلم انقدر بزرگ است که لازم است همه مسوولین شهر درگیر شوند؟ مساله این مصداق مشخص نیست. مساله دوران بی خبری جدید است که کم کم در حال شکل گیری است. وقتی افکار عمومی را از اخبار اصلی دور نگه داشتیم و درگیر حواشی و اخبار زرد و بی ثمر کردیم طبیعی است که رسانه دشمن رهزن ذهن های بی خبر می شود. چنانچه جنون وار می نویسند کیش و دریای خزر را به چین فروختند و ایران طی یک قرارداد 25 ساله مستعمره چین شد و عده ای چنان مسخ می شوند که علیه این خبر اعتراض خیابانی به راه می اندازند. این ثمره عصر بی خبری است. نسبت به پرسش ذهن مخاطب در هر سطحی سکوت نکنیم و پاسخگو باشیم. اما مراقبت کنیم هیجان اخبار حاشیه ای،  مسوولین و رسانه های مرجع را به گروگان نبرد و به انفعال نکشد.
🌿🌹🌿 مجموعه کلید واژه های مهم سخنرانی دیروزرهبر انقلاب در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی
بازگشت با دست پُر 🔹آورده‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به چین برای کشور
🔻روایت ایرانی ساکن آلمان از سختگیری ها در مورد انتشار تصاویر دانش آموزان در مدارس این کشور