2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا انشاءالله که به شما اجر بدهد، صبر بدهد، تحمل بدهد تا ایشان برگردد انشاءالله و دل شما خوش بشود.
https://eitaa.com/h_abasifar/33013
من دیگه واقعاً مردم نیستم! دقیقاً همون اقلیتِ رانتیِ کفِ خیابون هستم که آقای عبدی میگفت
🇮🇷مراجعات #پرچمدار:
سلام و خداقوت، خسته نباشید، دست تکون دادن و ...: ۵ نفر (۲ روحانی)
روحانی سید و مسن، عصا به دست از کنار دو نفری که باهاشون همراه بود، مسیر خودش رو کج کرد و اومد سمت پرچم:
+ سلام علیکم، خسته نباشید
- سلام، سلامت باشید
+ اجازه هست چند دقیقه من هم سهم خودم پرچم رو بگیرم؟!
- بله با افتخار، انشاءالله مأجور باشید
با سختی بسیار زیادی از پلهها بالا اومدند و پرچم رو گرفتند
میخواستم بپرسم کمکتون نکنم که گفتند چند باری اومدند و دفعه اولشون نیست
+ میخوای برو ببین جایی چایی، آبی چیزی میدن بگیر
- ممنون، تازه اومدم
+ تازه اومدی؟
- بله خیلی وقت نیست
+ یک ساعته هستی یا دو ساعته؟
- یک ساعته ولی خب کسی نیومد دو ساعت هم وایمیسیم
دو تا چراغ رو نشونم داد و گفت وقتی شب روشن میشه و پرچم از دور بین این دو تا چراغ میوفته، تصویر خیلی زیبایی خلق میشه و «انگار در و دیوار کنار هم چیده شدند برای این پرچم»
+ یکی میگفت چرا اینجا یک جا برای پرچم نمیگذارند که مردم پرچم رو داخلش بگذارند؟
گفتم بابا کجای کاری؟ اینها دارند میگن ما تا پای جان پای این پرچم هستیم
و بعد هم برام از تعبیرِ با بغضِ «شما مردم هم ابراهیمزادهاید، پیغمبرزادهایدِ» آیت الله جوادی گفت که برای کسانی که پرچم میگرفتند به کار برده بودند
وقتی داشت میرفت با شرمندگی و ناراحتی گفت پام مشکل داره وگرنه دوست داشتم مثل شما پرچم بگیرم
راننده تاکسی میانسالی که مشغول خوردن صبحانه بود:
+ آقا سلام
- سلام علیکم
+ خسته نباشید
- سلامت باشید
+ بفرمایید چای
- نوش جان، دست شما درد نکنه
صدای پچ پچ میومد:
...این پرچم...
...واقعاً وایمیسه؟!...
بعد هم یک پسر که آخرای نوجوانیش بود اومد جلو:
+ خسته نباشید
- سلامت باشید
یک ویفر موزی دستش بود و سمت من گرفت:
+ بفرمایید، این برای شما
- خیلی ممنون، دست شما درد نکنه
خانمی پرچم رو دید و جلوتر ایستاد و نگاهش رو از پرچم برنمیداشت، همسرشون که کالکسه کودک رو میآوردند:
+ احسنت، احسنت...طیب الله...خدا حفظت کنه
- سلامت باشید
خانمی میانسال که چمدان دستشون بود با خانم دیگه که انگار همسفرشون بود جلو میومدند، به پرچم که رسیدند با لهجه شمالی گفتند:
+ آقا خداحافظت...عاقبت بخیر بشی انشاءالله
- سلامت باشید
خانم همراهشون هم خداقوت گفتند
پیرمردی با لبخند نزدیک پرچم شد و در حالیکه دست راستش رو مشت کرده بود:
+ گوشیبازی نکن
(داشتم صوتی که گوش میدادم رو چند دقیقه میبردم عقبتر)
بعد دست راستش رو به همون حالت مشتکرده نزدیک کرد و من هم فکر کردم باید دست بدم و دستم رو که جلو بردم، مغز و آجیل در مشت خودش رو کفِ دستم ریخت و بدون اینکه هیچ حرفی بزنند رفتند پیش همسرشون (که ایشون هم با لبخند نگاه میکردند) و رفتند
+ الان ماشین(برقی) هست اینجا
- نه الان نیستش
یک پراید سفید وسط چهارراه نگه داشت و راننده داد زد:
+ رییس...حرم این طرفه؟
- بله همین طرفه
+ پارک بخوایم کنیم جایی پیدا میشه؟
داشتم پارکینگ رو توضیح میدادم که گفت:
+ اونجایی که نزدیکتره از رودخونه میریم کجاست؟
- مستقیم برید، سمت چپ و بعد هم برید پایین
عضویت در کانال پرچمداران قم👇🏻
eitaa.com/qom_parcham
📌ثبت نوبت:
formafzar.com/form/by3pi
● پشتیبان @jangeramazan404
● شماره تماس[در صورت ضرورت]: 09966654891
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
دو چراغی که میگفتند و رو به روی جایگاه قرار داشت
جالب این بود که هیچ جای مسیر شبیه این جفت چراغ نبود و انگار که اضافه اومده باشه گذاشته بودند اونجا
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
مطلبی در تکمیل این خواهم گذاشت که شک و شبهه رو رفع میکنه... یک نکته خاص پیدا کردم
ویرایش و بازنویسی صحیفه امام خمینی، جلد ۱۵، صفحه ۱۸۸:
اقتصادشناسی تقریباً رو به تورم است. خوب، فلان سلبریتی مجازی هم اقتصادشناس شده است! فلان مسئولِ بیتخصص هم جزء اقتصادشناسهاست که تشخیص میدهد فلان تصمیم موافق اقتصاد است، موافق اقتصاد نیست!
اخیراً آقای شیخ فرهاد فتحی هم جزء اقتصادشناسهاست!
در یک یادداشتی در فلان کانال، گفته است این حرفهایی که دکتر عبدالملکی میزند، این موافق اقتصاد نیست! خوب معلوم شد که ما اقتصادشناس داریم که روز به روز به ابعاد اقتصادشناسی اضافه میشود! فردا فلان بلاگر هم اقتصادشناس میشود و یا شده است این!
هی میگویند: موافق اقتصاد نیست، اقتصاد چطور. خوب، شما که اقتصاد را نمیدانید با «سین» مینویسند یا با «صاد»، شما به اقتصاد چه کار دارید؟ یک کتاب میخواند، بعد میگوید من اقتصادشناسم، اقتصاد را من میشناسم. یکی یک مقاله و یادداشت میخواند یا چهار تا آمار بالا و پایین میکند، میگوید من اقتصادشناسم. و اشخاصی که مثلاً، بیست سال کار اجرایی کردند، سی سال درسش را خواندند، همهاش هم در کار علمی و اقتصادی بودند، نه، اینها نمیدانند، لکن آقای شیخ فرهاد فتحی میداند و رفقای ایشان.
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
@Achar_Irبرای تغییر مغزهایی که پوسیدن.mp3
زمان:
حجم:
359.4K
این تیکه 00:04 از آهنگ «برای» شروین حاجی پور زیاد تو ذهنم میاد و انگار گاهی اوقات حرف دل خودمون میشه ولی خب با مصداقهای دیگه!
«تبیین» برای تغییر مغزها که پوسیدن...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
این تیکه 00:04 از آهنگ «برای» شروین حاجی پور زیاد تو ذهنم میاد و انگار گاهی اوقات حرف دل خودمون میشه
تازه الان فهمیدم اقتصاد میخونده، این واژه اقتصاد دستوری 00:19 که احتمالاً پروژه بوده ولی اگر یک درصد هم نباشه، قطعاً از اساتید خودش و تو رشته خودش شنیده