eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷مراجعات : سلام و خداقوت، خسته نباشید، دست تکون دادن و ...: ۵ نفر (۲ روحانی) روحانی سید و مسن، عصا به دست از کنار دو نفری که باهاشون هم‌راه بود، مسیر خودش رو کج کرد و اومد سمت پرچم: + سلام علیکم، خسته نباشید - سلام، سلامت باشید + اجازه هست چند دقیقه من هم سهم خودم پرچم رو بگیرم؟! - بله با افتخار، ان‌شاءالله مأجور باشید با سختی بسیار زیادی از پله‌ها بالا اومدند و پرچم رو گرفتند میخواستم بپرسم کمک‌تون نکنم که گفتند چند باری اومدند و دفعه اولشون نیست + میخوای برو ببین جایی چایی، آبی چیزی می‌دن بگیر - ممنون، تازه اومدم + تازه اومدی؟ - بله خیلی وقت نیست + یک ساعته هستی یا دو ساعته؟ - یک ساعته ولی خب کسی نیومد دو ساعت هم وایمیسیم دو تا چراغ رو نشونم داد و گفت وقتی شب روشن می‌شه و پرچم از دور بین این دو تا چراغ میوفته، تصویر خیلی زیبایی خلق میشه و «انگار در و دیوار کنار هم چیده شدند برای این پرچم» + یکی می‌گفت چرا اینجا یک جا برای پرچم نمی‌گذارند که مردم پرچم رو داخلش بگذارند؟ گفتم بابا کجای کاری؟ این‌ها دارند می‌گن ما تا پای جان پای این پرچم هستیم و بعد هم برام از تعبیرِ با بغضِ «شما مردم هم ابراهیم‌زاده‌اید، پیغمبرزاده‌ایدِ» آیت الله جوادی گفت که برای کسانی که پرچم می‌گرفتند به کار برده بودند وقتی داشت می‌رفت با شرمندگی و ناراحتی گفت پام مشکل داره وگرنه دوست داشتم مثل شما پرچم بگیرم راننده تاکسی میانسالی که مشغول خوردن صبحانه بود: + آقا سلام - سلام علیکم + خسته نباشید - سلامت باشید + بفرمایید چای - نوش جان، دست شما درد نکنه صدای پچ پچ میومد: ...این پرچم... ...واقعاً وایمیسه؟!... بعد هم یک پسر که آخرای نوجوانی‌ش بود اومد جلو: + خسته نباشید - سلامت باشید یک ویفر موزی دستش بود و سمت من گرفت: + بفرمایید، این برای شما - خیلی ممنون، دست شما درد نکنه خانمی پرچم رو دید و جلوتر ایستاد و نگاه‌ش رو از پرچم برنمی‌داشت، همسرشون که کالکسه کودک رو می‌آوردند: + احسنت، احسنت...طیب الله...خدا حفظت کنه - سلامت باشید خانمی میانسال که چمدان دستشون بود با خانم دیگه که انگار همسفرشون بود جلو میومدند، به پرچم که رسیدند با لهجه شمالی گفتند: + آقا خداحافظت...عاقبت بخیر بشی ان‌شاءالله - سلامت باشید خانم همراهشون هم خداقوت گفتند پیرمردی با لبخند نزدیک پرچم شد و در حالیکه دست راستش رو مشت کرده بود: + گوشی‌بازی نکن (داشتم صوتی که گوش می‌دادم رو چند دقیقه می‌بردم عقب‌تر) بعد دست راستش رو به همون حالت مشت‌کرده نزدیک کرد و من هم فکر کردم باید دست بدم و دستم رو که جلو بردم، مغز و آجیل در مشت خودش رو کفِ دستم ریخت و بدون اینکه هیچ حرفی بزنند رفتند پیش همسرشون (که ایشون هم با لبخند نگاه می‌کردند) و رفتند + الان ماشین(برقی) هست اینجا - نه الان نیستش یک پراید سفید وسط چهارراه نگه داشت و راننده داد زد: + رییس...حرم این طرفه؟ - بله همین طرفه + پارک بخوایم کنیم جایی پیدا میشه؟ داشتم پارکینگ رو توضیح میدادم که گفت: + اونجایی که نزدیک‌تره از رودخونه می‌ریم کجاست؟ - مستقیم برید، سمت چپ و بعد هم برید پایین عضویت در کانال پرچمداران قم👇🏻 eitaa.com/qom_parcham 📌ثبت نوبت: formafzar.com/form/by3pi ● پشتیبان @jangeramazan404 ● شماره تماس[در صورت ضرورت]: 09966654891 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
دو چراغی که می‌گفتند و رو به روی جایگاه قرار داشت جالب این بود که هیچ جای مسیر شبیه این جفت چراغ نبود و انگار که اضافه اومده باشه گذاشته بودند اونجا
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
مطلبی در تکمیل این خواهم گذاشت که شک و شبهه رو رفع می‌کنه... یک نکته خاص پیدا کردم
ویرایش و بازنویسی صحیفه امام خمینی، جلد ۱۵، صفحه ۱۸۸: اقتصادشناسی تقریباً رو به تورم است. خوب، فلان سلبریتی مجازی هم اقتصادشناس شده است! فلان مسئولِ بی‌تخصص هم جزء اقتصادشناس‌هاست که تشخیص می‌دهد فلان تصمیم موافق اقتصاد است، موافق اقتصاد نیست! اخیراً آقای شیخ فرهاد فتحی هم جزء اقتصادشناس‌هاست! در یک یادداشتی در فلان کانال، گفته است این حرف‌هایی که دکتر عبدالملکی می‌زند، این موافق اقتصاد نیست! خوب معلوم شد که ما اقتصادشناس داریم که روز به روز به ابعاد اقتصادشناسی اضافه می‌شود! فردا فلان بلاگر هم اقتصادشناس می‌شود و یا شده است این! هی می‌گویند: موافق اقتصاد نیست، اقتصاد چطور. خوب، شما که اقتصاد را نمی‌دانید با «سین» می‌نویسند یا با «صاد»، شما به اقتصاد چه کار دارید؟ یک کتاب می‌خواند، بعد می‌گوید من اقتصادشناسم، اقتصاد را من می‌شناسم. یکی یک مقاله و یادداشت می‌خواند یا چهار تا آمار بالا و پایین می‌کند، می‌گوید من اقتصادشناسم. و اشخاصی که مثلاً، بیست سال کار اجرایی کردند، سی سال درسش را خواندند، همه‌اش هم در کار علمی و اقتصادی بودند، نه، اینها نمی‌دانند، لکن آقای شیخ فرهاد فتحی می‌داند و رفقای ایشان. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
@Achar_Irبرای تغییر مغزهایی که پوسیدن.mp3
زمان: حجم: 359.4K
این تیکه 00:04 از آهنگ «برای» شروین حاجی پور زیاد تو ذهنم میاد و انگار گاهی اوقات حرف دل خودمون میشه ولی خب با مصداق‌های دیگه! «تبیین» برای تغییر مغزها که پوسیدن... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
این تیکه 00:04 از آهنگ «برای» شروین حاجی پور زیاد تو ذهنم میاد و انگار گاهی اوقات حرف دل خودمون میشه
تازه الان فهمیدم اقتصاد می‌خونده، این واژه اقتصاد دستوری 00:19 که احتمالاً پروژه بوده ولی اگر یک درصد هم نباشه، قطعاً از اساتید خودش و تو رشته خودش شنیده
...علاوه‌ی بر اینها بر اثر همین غفلتهای ما، بسیاری از ظرفیّتها معطّل مانده. ظرفیّتهای بسیاری در کشور وجود دارد، فرصتهای به معنای حقیقی کلمه فراوان بلکه بی‌شمار در کشور هست که اینها بدون استفاده مانده و این مایه‌ی خسارت برای منافع ملّی است. خب این مشکلات را با یک حرکت عادّی نمیشود برطرف کرد، با این حرکت معمولیِ عادّی که در کار اداره‌ی حکمرانی کشور هست نمیشود، یک حرکت فوق‌العاده لازم است، یک حرکت جهشی لازم است، یک حرکت ابتکاری لازم است. باید نوآوری وجود داشته باشد و این کار باید انجام بگیرد. این جزو مسلّماتِ این دوره‌ی از انقلاب است برای گام دوّم. البتّه در گذشته و در طول زمان در زمینه‌های تحوّلی در بخشی از جاها یک کارهایی انجام گرفته لکن یک حرکت کلّی‌تر و عمومی‌تر و جامع‌تری در این زمینه باید انجام بگیرد... [بیانات رهبر شهید در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
خلاف عرف سیاست خارجی مقاومت بعضی چیزها بی‌نهایت تأسف‌آور و دردناک هست! مخصوصاً اگر از زبان هم‌فکران و نزدیک‌ترها باشه این مطلب رو داخل کانال آقای زکریایی دیدم که از صندوقچه بازارسال شده بود... نه ویدیو آقای کامران غضنفری رو دیدم و نه متن آقای شاهرخ ابراهیمی رو کامل خوندم ولی گذرا چشمم به این تیکه افتاد و چقدر دردناک بود! مطابق اجتهاد آقای ابراهیمی، و حتی «خلاف عرف سیاست خارجی مقاومت» رفتار کردند! آخه خوش‌انصاف‌ها اگر کسی ضعفی داره که دیگه به اسم وحدت و تبیین نباید هر مفهومی رو به بکشید! یعنی سیاست خارجی مقاومت میگه مرگ بر آمریکا به هیچ وجه به معنای مرگ بر حتی مسئولان آمریکا هم نیست و فتوای محاربه مراجع عالیقدر رو منکر بشیم و عهد خون پر؟ دردناک‌تر که رهبر شهید هم خلاف عرف سیاست خارجی مقاومت صحبت می‌کردند: «البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.» [بیانات رهبر شهید در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir