eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بازتاب مراسم برائت از مشرکین حج در میدل‌ایست‌آی: برخلاف سختگیری‌های سعودی در ممنوعیت شعارهای سیاسی، ایرانی‌ها شعار مرگ بر آمریکا سر دادند ببینید👇🏻
هدایت شده از ریحانه مجاهد🌱
- چه حجی شد امسال! هیچ جوره نمی‌شد نمادهای ضد استکبار و مرگ بر آمریکا رو به این شکل تو کشور مزدوری که درش به روی سربازای آمریکایی باز بود بلند کرد. مظلومیت ایران مخصوصاً بچه‌های پرپر شده میناب تو بهترین نقطه به دنیا نشون داده شد. @reihanehmojahed313
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir
اصلاح برنامه هفتم پیشرفت بعید می‌دونم رهبر منظورشون اون ۱۱۸ اصلاحیه دکتر پورمحمدی باشه که مثلاً رشد ۸درصد اقتصادی با تأکید فراوان رهبر شهید بر شدنی بودن اون رو ۲/۵درصد کردند ذهن ناقص بنده میگه احتمالاً منظورشون ایراداتی از قبیل تعارضات با قانون اساسی و تصمیم جدید دولت برای به بورس سپردن برق هست پیام عجیبی بود...کامل بخونید 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از تأملات | تولايى
به اختلافات موجه پرداخته نشهاختلافات موجه تبدیل به نزاع و تفرقه نشه✅ ظرافت رعایت مرز بین این دو خط، دقت کامل کنشگران و سعه صدر عموم مردم رو می‌طلبه. قبول کنیم رسیدن به نصاب استاندارد تو این زمینه مستلزم کمک همه، به هم دیگه است.
منظور بعثت دقیقاً همینه که شما باید خودتون رو با مردم مبعوث تراز کنید! از آنجا که نماینده‌ی حقیقی ملّت باید از جنس ملّت باشد، مقطع کنونی، نقطه‌ی عطف جلوه‌ی بعثت مردم در نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است تا نقش‌آفرینی و انجام مسئولیت خود را در تراز ملّت مبعوث شده تنظیم کنند و با کار و ابتکار مضاعف، قانون‌گذاری و نظارت را در مسیر ریل‌گذاری آینده‌ی ایران اسلامی تسریع و تعمیق نمایند. پیام رهبر انقلاب - ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از محسن قنبریان
1_27382371570.pdf
حجم: 135K
❗️ مهمترین لازمه ی پیام رهبری! ۱. چون مجلس، «نقش مهمی در اِعمال اراده مردم» دارد؛ پس بعثت مردم بدون احیای مجلس، عقیم است! امتداد بعثت مردم،تشکیل جلسات مجلس است؛ که ۳ماه است تعطیل است! ۲. منطقی نیست از مجلسِ تعطیل،در«مقطع کنونی»: «ابتکار مضاعف قانون گذاری و نظارت»[در این مقطع، اِعمال اصل ۷۷ بر توافق با آمریکا] خواست! یا برایش:«دستور کار اصلی»،«در شرایط کنونی» صادر کرد! پس حتماً به دلالت التزامی، بازگشایی مجلس را به نحوی از انحا پذیرفته اند! متصور نیست «وظایف خطیر[مجلس] در برهه حساس فعلی» را «تشخیص صحیح اولویت ها، آرای مبتنی بر مطالعات و مشورتهای عمیق کارشناسی» و «توجه به دیپلماسی پارلمانی» شمرد و از «نمایندگان در موقعیت کنونی»، «تمرکز بر شعار سال، ثبات اقتصادی، کاهش تورم، مدیریت نقدینگی، رونق تولید، اصلاح برنامه هفتم» و...خواست؛ اما برگزاری صحن علنی مجلس را به موقعیت و شرایط دیگر واگذاشت! ۳. سخن از ارتقای تراز مجلس (غیر از نمایندگان) به تبع ارتقای ملتِ مبعوث است: «مقطع کنونی نقطه عطف جلوه بعثت مردم در نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است تا نقش آفرینی و انجام مسئولیت خود را در تراز ملت مبعوث شده تنظیم کنند». ارتقای تراز مجلس،فرعِ دایربودنِ آن حیثیت جمعی است! ۴. «نمایندگان مجلس با مواضع، مصوبات و نطق های خود می توانند مجلس شورای اسلامی را نهاد پیشران امید آفرینی کنند»؛ واضحاً با حیثیت جمعی مجلس است. حتی بعید است «صیانت از وحدت»، «پرهیز از اختلافات سیاسی» صرفاً تذکر به چند نماینده ی سخنران در میادین، علیرغم بی خبری از ۲۹۰نماینده دیگر باشد! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از کانال حمید کثیری
در پیام روز گذشته رهبری آمده بود: «لازم است تک‌تک جان‌فدایانی که دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران می‌تپد، از این پس، بیش از پیش برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و به‌هم‌پیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند، ان‌شاءالله.» در جای دیگری فرمودند: «مسلما فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات موثر است.» اما چند نکته؛ 1️⃣ تردیدی نیست که کلام رهبری فصل‌الخطاب است و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کاری است که همه باید برای آن تلاش کنیم. البته باید برای کج‌فهمی نسبت به وحدت تلاش کرد. 2️⃣ در این نیز تردیدی نیست که فریادهای مردم در نتیجه مذاکرات، موثر بوده و هست. لحظه‌ای رها کردن میادین، دست جریان واداده و تسلیم‌طلب را برای پیش‌برد اقداماتش باز خواهد کرد. 3️⃣ از ابتدا، مطالبه‌ی مردم روی خطوط معین شده از سوی رهبری بوده و کمتر پیش آمده کسی پا را فراتر گذاشته باشد. هر چند که هم‌صدا با پروپاگاندای رسانه‌ای ترامپ، عده‌ای تسلیم‌طلب در داخل به نحو دیگری آن را نشان داده باشند! 4️⃣ اختلاف نظر طبیعی است و حتی می‌تواند موجه باشد، اما مهم است ما با چه نیتی با دیگران وارد گفتگو می‌شویم. اینکه ما انتخاب کنیم از اول برای درگیری، نزاع و منکوب کردن دیگران با ایشان وارد گفتگو شویم، فرق دارد با اینکه بخواهیم بر اساس منافع ملی با هم صحبت کنیم. این موضوع در اراده، کلام و رفتار انسان‌ها مشخص است و باید بین نقد با خصومت و تخریب و توهین فرق بگذاریم و با هر مسئله‌ای دلسوزانه و بر اساس منافع ملی برخورد کنیم ... 5️⃣ نه باید اجازه داد به اسم میدان به سمت انفعال برود و نه باید اجازه داد به اسم هر حرف و کلامی به سمت نزاع و تفرقه سوق پیدا کند. اینجا مرز باریکی است که باید تلاش کرد آن را تشخیص داد و به آن عمل کرد. اما چگونه؟! ▪️مطالبات، نقدها و فریادهای در میادین را از اشخاص جدا کنیم و روی خطوط طرح شده توسط رهبری بایستیم. باید به جای حمله به شخصیت افراد روی عملکردها و ایده‌ها نظارت داشت. کمااینکه عمده افراد در میادین چنین می‌کنند. ▪️هر نوشته، گفتگو و مطالبه‌ای باید روی منافع و مصالح ملی صورت بگیرد. شروع گفت‌وگوها حتما همیشه با تمرکز بر اشتراکات و سپس نقدها می‌تواند باشد. ▪️در هر نوشته و گفتگویی باید عرصه اختلاف را مشخص کرد و بعد شفاف مطالبه و بحث کرد. استفاده از استدلال، آمار و منطق، راه را برای گفتگوی عقلی باز می‌کند و مانع برچسب و تخریب فردی می‌شود. 6️⃣ دقت کنیم را در ذهن‌های مردم وارونه نشان ندهیم! در همین پیام روز گذشته رهبری مطالبات مشخص و واضحی نسبت به مجلس وجود داشت و اگر کسی به آن عمل نکند و مردم مطالبه عمل به آن‌‌ها را داشته باشند، اینجا آن کسی که موجب تفرقه شده مردم نیستند، بلکه برعکس است. درباره مذاکرات نیز اینچنین است ... هر‌ چند که مردم هم وظیفه دارند مانع تفرقه شوند اما نباید نسبت به مسئله، کج‌فهمی داشت. 👈 باید مراقبت کرد که هیچ جریانی به اسم وحدت و یا هر چیز دیگری، حق ندارد و نمی‌تواند مردم مبعوث شده را از صحنه کنار بزند و منفعل کند. نقش‌آفرینی و هوشیاری مردم باید تا لحظه آخر ادامه پیدا کند. @hamidkasiri_ir
هدایت شده از محسن قنبریان
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تذکری راجع به تفاوت «اختلاف» و «تفرقه» 🎥 حجت الاسلام والمسلمین قنبریان شب اول روضه آخر صفــــــــــــر۱۴۰۴/ مشهد هیأت لبیک 🔰 درباره این تفاوت و قواعد مواجهه با هر یک بیشتر بخوانید و بشنوید: 📄 خلاصه جلسه اول بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»! 🎧 صوت جلسه اول 📄 خلاصه جلسه دوم بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»! 🎧 صوت جلسه دوم 📄 خلاصه جلسه سوم بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»! 🎧 صوت جلسه سوم ☑️ @m_ghanbarian
📍پیام صریح قالیباف دربارهٔ مذاکرات با آمریکا 🔖رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی ۳ بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد: 1️⃣ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم. 2️⃣اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد. 3️⃣پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
.2⃣ برای مثال شمارو دعوت میکنم به داستانی از شهید بهنام محمدی، که در کنار تمام حماسه ها برای پیروی از حرف ولی زمانه چه کردن👇🏻: یک بار بهنام محمدی به یکی از قسمت‌هـــــــــــای اشغال شده شهر می‌ رود و با پــــــــــایین کشیدن پرچم‌ عراق، پرچم‌ ایران را آنجا به اهتزاز درمی آورد. این کار باعث‌میشود دستش مجروح شود ، اما رزمنده‌ها هرکاری میکنند،او اجازه نمیدهد دستش را پانسمان کنند و از آن‌ ها می‌خواهد! باند را در اختیار رزمنده‌ هایی بگذارند که بیشتر از او به این باند نیاز دارند. یکی از رزمنده‌ هـــــــا می‌گوید: « جالب بود که عراقی‌ ها تا مدت‌ ها متوجه نشده بودند بهنام پرچم آن‌ ها را پایین کشیده و پرچم ایران را جایش گذاشته است.» بهنام تا مدت ها پرچمدار ایران بود و در این راه تیر خورده بود 🇮🇷پرچمداران قم .
. 📜 🔍سوال دوم برای پرچمداری بچه‌ها چه کردیم؟ . از پشت صحنه چنین اتفاقی رو اعلام کردن 😎 واقعا سوژه جالبیِ، چند روزیه دارم فکر میکنـــــــــم اگر این اتفاق رو بیان کنیم پرچمداری تحـــــــریف میشه در نگاه مخاطب؟ یابه دلی بودن این اتفاق پی میبرین🤔؟ 📍تا اینکه دل به دریا زدم و اومدم برای تعریف پدری اومدن پای پرچم تا ساعتی پرچمدار باشن اما زمانی که می بینند اگر پرچم رو بزارن و برن پرچم روی زمین میمونه، جایزه میزارن تا بچه ها تشویق بشن و بیان پای کار، نفری ۱میلیون برای پرچمداری، با این حرکت چندین تعبیر خالصانه برداشت میشه: 🟡تو شرایطی که هر فرد هزاران مشغلــــــــــه داره اگر ببینیم با نبودنمون پرچم روی زمین میمونه ساعت ها پای پرچم میمونیم! 🟡نه تنهاخودمون به تنهایی که‌خانوادگی‌پای پرچم حاضر میشیم و ثانیه‌ای اون رو زمیــــــن نمیزاریم. 🟡شاید از نظراقتصادی شرایط سخت بگذره اما با تشویق های بزرگ بچه هامــــــــــون رو به این کار دعوت میکنیم. 🟡با جوایز بزرگ ارزش این پرچم رو نشون میدیم نه اینکه بخوایم با پول کسی رو به زور پای پرچم نگهداریم. . شما هم اگر خاطره ای دارین کافیه برامون بفرستین:👇🏻 📥 ارسال تصویر، فیلم، خاطره، انگیزه‌ و... برای ثبت نام اینجا کلیک کنید👇🏻 https://formafzar.com/form/by3pi 🇮🇷 پرچمداران قم👇🏻 https://eitaa.com/qom_parcham .