هدایت شده از محسن قنبریان
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تذکری راجع به تفاوت «اختلاف» و «تفرقه»
🎥 حجت الاسلام والمسلمین قنبریان
شب اول روضه آخر صفــــــــــــر۱۴۰۴/ مشهد هیأت لبیک
🔰 درباره این تفاوت و قواعد مواجهه با هر یک بیشتر بخوانید و بشنوید:
📄 خلاصه جلسه اول بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»!
🎧 صوت جلسه اول
📄 خلاصه جلسه دوم بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»!
🎧 صوت جلسه دوم
📄 خلاصه جلسه سوم بحث «اختلاف آری، تفرقه نه»!
🎧 صوت جلسه سوم
☑️ @m_ghanbarian
📍پیام صریح قالیباف دربارهٔ مذاکرات با آمریکا
🔖رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی ۳ بندی موضع صریح ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد:
1️⃣ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشکها میگیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم میکنیم.
2️⃣اعتمادی به تضمینها و حرفها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.
3️⃣پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از 🇮🇷 پرچمداران قم 🇮🇷
.2⃣
برای مثال شمارو دعوت میکنم به داستانی از
شهید بهنام محمدی، که در کنار تمام حماسه
ها برای پیروی از حرف ولی زمانه چه کردن👇🏻:
یک بار بهنام محمدی به یکی از قسمتهـــــــــــای
اشغال شده شهر می رود و با پــــــــــایین کشیدن
پرچم عراق، پرچم ایران را آنجا به اهتزاز درمی
آورد. این کار باعثمیشود دستش مجروح شود
، اما رزمندهها هرکاری میکنند،او اجازه نمیدهد
دستش را پانسمان کنند و از آن ها میخواهد!
باند را در اختیار رزمنده هایی بگذارند که بیشتر
از او به این باند نیاز دارند. یکی از رزمنده هـــــــا
میگوید: « جالب بود که عراقی ها تا مدت ها
متوجه نشده بودند بهنام پرچم آن ها را پایین
کشیده و پرچم ایران را جایش گذاشته است.»
بهنام تا مدت ها پرچمدار ایران بود و در این راه تیر خورده بود
🇮🇷پرچمداران قم
.
هدایت شده از 🇮🇷 پرچمداران قم 🇮🇷
.
📜#برای_بچهها
🔍سوال دوم برای پرچمداری بچهها چه کردیم؟
.
از پشت صحنه چنین اتفاقی رو اعلام کردن 😎
واقعا سوژه جالبیِ، چند روزیه دارم فکر میکنـــــــــم
اگر این اتفاق رو بیان کنیم پرچمداری تحـــــــریف
میشه در نگاه مخاطب؟ یابه دلی بودن این اتفاق
پی میبرین🤔؟
📍تا اینکه دل به دریا زدم و اومدم برای تعریف
پدری اومدن پای پرچم تا ساعتی پرچمدار باشن
اما زمانی که می بینند اگر پرچم رو بزارن و برن
پرچم روی زمین میمونه، جایزه میزارن تا بچه ها
تشویق بشن و بیان پای کار، نفری ۱میلیون برای
پرچمداری، با این حرکت چندین تعبیر خالصانه برداشت میشه:
🟡تو شرایطی که هر فرد هزاران مشغلــــــــــه
داره اگر ببینیم با نبودنمون پرچم روی زمین
میمونه ساعت ها پای پرچم میمونیم!
🟡نه تنهاخودمون به تنهایی کهخانوادگیپای
پرچم حاضر میشیم و ثانیهای اون رو زمیــــــن
نمیزاریم.
🟡شاید از نظراقتصادی شرایط سخت بگذره
اما با تشویق های بزرگ بچه هامــــــــــون رو به
این کار دعوت میکنیم.
🟡با جوایز بزرگ ارزش این پرچم رو نشون
میدیم نه اینکه بخوایم با پول کسی رو به زور
پای پرچم نگهداریم.
.
شما هم اگر خاطره ای دارین کافیه برامون بفرستین:👇🏻
📥 ارسال تصویر، فیلم، خاطره، انگیزه و...
برای ثبت نام اینجا کلیک کنید👇🏻
https://formafzar.com/form/by3pi
🇮🇷 پرچمداران قم👇🏻
https://eitaa.com/qom_parcham
.
هدایت شده از 🇮🇷 پرچمداران قم 🇮🇷
.
🇮🇷این علم بر زمین نمیافتد🇮🇷
بعضی از بچه ها یه کاری میکنن که حسابی
تو گروه سر و صدا میکنه اونم به خاطره کار
خوبشون، و جدییتشون تو نگهداری پرچم😉
آقا امیرحسین یکی دیگه از دهه ۹۰های ایران
که یه روزی که از کنار پرچم رد میشدن، ثبت
نام حضوریکردن تا بیان پرچمداری کنن، اما
نه ۱ روز که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از
ساعت ۱۷تا۱۸ رو به اسم خودش ثبت کرده...
نسل ظهور که میگم یعنی این نوجوون ایرانی☝️🏻
.
برای ثبت نام اینجا کلیک کنید👇🏻
https://formafzar.com/form/by3pi
🇮🇷 پرچمداران قم👇🏻
https://eitaa.com/qom_parcham
.
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
.2⃣ برای مثال شمارو دعوت میکنم به داستانی از شهید بهنام محمدی، که در کنار تمام حماسه ها برای پیروی
اگر قم هستید که واقعاً حیفه در این کار شریک نباشید ولو یک ساعت این پرچم رو بالا بگیرید
اگر هم قم نیستید و به هر دلیلی نمیتونید مشارکت کنید، حداقل عضو کانال پرچمداران باشید و حماسهها و زیباییهای این پرچم رو دنبال کنید و این حال خوب رو منتشر کنید
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
@qom_parcham
@qom_parcham
@qom_parcham
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
📍پیام صریح قالیباف دربارهٔ مذاکرات با آمریکا 🔖رییس مجلس و رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پیامی ۳ ب
🔻 تبادل پیامها میان ایران و آمریکا ادامه دارد، ولی تفاهم نهایی نشده است.
◽سخنگوی وزارت خارجه: ما با زبان «باید» ۴۷ سال پیش خداحافظی کردیم؛ هیچکدام از طرفهای غربی وقتی در مورد جمهوری اسلامی ایران صحبت میکنند، نمیتوانند از زبان «باید» صحبت کنند. ما براساس منافع و حقوق ملت ایران خودمان تصمیم میگیریم. این یک نکته است.
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از بنیاد شیخ انصاری (ره)
مطالعه.pdf
حجم:
977.6K
📄 رونمایی از فایل سند «زیستبوم حکمرانی محلهگرا»
🔸با تلاش بنیاد شیخ انصاری سند «زیستبوم حکمرانی محلهگرا» با زیرعنوان «مدل تابآوری درونزا و قطع وابستگی اقتصادی محلات از دولت» منتشر شد.
🔹این سند، در امتداد رویکرد مسئلهمحور بنیاد شیخ انصاری، تلاشی است برای صورتبندی یک مدل عملی از حکمرانی محلهمحور، مسجدمحور و مردمی؛ مدلی که میکوشد محله را از یک واحد مصرفکننده و وابسته، به یک زیستبوم تابآور، مولد و حلکننده مسئله تبدیل کند.
🔸در متن سند، بر منشور اقدام؛ اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت ملی و وحدت ملی تأکید شده و مسیر اصلی آن بر چند محور کلیدی استوار است:
📌 سرفصلهای اصلی سند:
1️⃣ چرا محله؟
تحلیل چرایی ناکارآمدی بروکراسی در تکانههای شدید و ضرورت انتقال فرماندهی به سطح محله
2️⃣ ابرایده:
بازآفرینی نقش مسجد به عنوان «مرکز فرماندهی اقتصادی» و شبکه همیاری
3️⃣ اقدامات فوری:
پروتکل ۴۸ ساعته؛ از تشکیل اتاق وضعیت تا راهاندازی اینترانت محلی و نظام مبادلهی آفلاین (بدون وابستگی به شبکه بانکی).
4️⃣ ۱۶ ایده اجرایی: طرحهای نوین عملیاتی
5️⃣ نقشه راه:
برنامهریزی زمانبندیشده؛ از لحظه بحران تا تثبیت ۶ ماهه اقتصاد محلی
🔹این سند با تکیه بر ظرفیتهای درونی محله، مسجد، هیئت و نهادهای مردمی، به دنبال طراحی سازوکاری برای تابآوری اقتصادی، تقویت همیاری اجتماعی و کاهش وابستگی محلات است.
#بنیاد_شیخ_انصاری
#زیست_بوم_حکمرانی_محله_گرا
#مدل_تاب_آوری_درون_زا
#حکمرانی_محله_گرا
#مسجد_محور
#حل_مسئله
#تاب_آوری_محلی
#اقتصاد_مقاومتی
📡 بنیاد شیخ انصاری | @bsheikhansari
هدایت شده از محسن قنبریان
مجلس تنها نهاد محدود کننده/اما شونده!
طبق اصل ۷۹قانون اساسی، در حالت جنگ و شرایط اضطراریِ نظیر آن [ شورش ها و... ۱] فقط با تصویب مجلس می توان محدودیتهای ضروری [ تجمع و تردد نه توقیف مطبوعات و سلب آزادی های دیگر ۱] آنهم موقتاً و حداکثر تا ۳۰ روز برقرار کرد!
این حق، نه به «دولت به تنهایی» و نه به «تنها شورایِ عالیِ قانون اساسی ( شعام)»، سپرده نشده است. حتماً منوط به تصویب مجلس است و محدودیت بیش از ۳۰روز هم مجوّز مجدد مجلس را می خواهد!
❓حال چگونه ممکن است خودِمجلس، بدون چنین مجوزی، سه ماه پیاپی محدود شده باشد؟!
❓اگر شرایط خاص حفاظتی در ۳۹روز جنگ، اضطراریْ ساخته بود، آیا استمرار محدودیت مجلس، نیازمند مصوبه خود مجلس ندارد؟!
❓آیا چنین بررسی و مصوبه ای از انتخاب رئیس و هیأت رئیسه آن دشوارتر یا کم اهمیت تر است؟!
❗️در قانون اساسی «استقلال» و «امنیت» در تعادل با« آزادی» و «جمهوریت» تعریف شده است و مطلقاً به هیچ شورای عالی هم اجازه به هم زدن این تعادل داده نشده است! ( اصل ۷۹،۹ و...)
❗️همیشه کسانی هستند که به جای حل مسائل با «قانون اساسی»،«تحلیل سیاسیِ خود» را حاکم و «قضایای حقیقیه» را «شخصیه» می خوانند !
لابد این روزها مطالبه تصمیم قانونی درباره مجلس ( که با مجلس است) را به چند منتقد مذاکرات یا قالیباف #تقلیل دهند!
یا مشارکت پایین را بهانه و اینبار مجلس را «عصاره جمهوریت» نگیرند!
و فرار از شرّ مجلس را برای «محفلی کردنِ اداره کشور» بخواهند!
مراقبان قانون اساسی و مردم سالاری دینی نباید ساکت بمانند!
..................
۱. مشروح مذاکرات ص۲_۸۸۱
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
مجلس تنها نهاد محدود کننده/اما شونده! طبق اصل ۷۹قانون اساسی، در حالت جنگ و شرایط اضطراریِ نظیر آن
«اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگینتر از قبل بهنظر میرسد. مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛»
رهبر معظم انقلاب
۲۰ فروردین ۱۴۰۵
مأموریت جدید ملت مبعوث بعد از آخرین نامه رهبر انقلاب درباره مجلس:
بازگشایی مجلس
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
چرا ایران استقلال را فقط سیاسی نفهمید؟ قسمت اول(فشرده).pdf
حجم:
4M
توصیه اکید میکنم این سلسلهیادداشت رو بخونید
یک روایت ناب و مغفول از ماجرای ایران ما و انرژی هستهای و ...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
این کانال اخبار مخصوصِ قمیها هست و تازه تأسیس شده و درخواست حمایت داشتند: نشانی کانال: @shahrakqods
«ره آورد اخبار» یک کانال خبری متعلق به بچه های مسجدی، انقلابی و متعهد اهل اصفهان هست
پایگاه خبری «ره آورد اخبار» مجوز وزارت ارشاد هم دارند و کانالشون هم احراز هویت شده:
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
@rahavardeakhbar
@rahavardeakhbar
@rahavardeakhbar
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
همونطور که قبلاً گفتم:
یک ریال هم هزینهای بابت تبلیغ نمیگیرم و نگرفتم چون حرام هست و اگر باز هم کانالی بود که نیاز به حمایت داشت پیام بده، فقط اینکه اگر محتوای یأسآفرین، اتهام و ... داشته باشه، معذورم
با افتخارِ دوچندان هم کانالهایی که تبیین میکنند، در زمینه تولید فعال هستند، حال آدمها رو خوب میکنند، تزریق امید میکنند و ... معرفی میکنم
البته که رسانه خاصی هم ندارم ولی خب در خدمتم: @MHAkhavanB