eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
962 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: سوال من این است که چرا خطوط قرمز رهبری در بندهای تفاهم رعایت نشد! مدافعین تفاهم و مذاکره، از رهبری هزینه نکنند پ.ن: قضاوت سخت شد، هنوز کسی روسیاه نشده 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از تأملات | تولايى
پلان اول: مسأله برجام در شورای عالی امنیت ملی به بحث گذاشته میشه؛ تنها یک مخالف داره... افرادی که با اون مخالف هم نظر هستند، تندرو و دلواپس لقب می‌گیرند. از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تا اصولگرایانی مثل حجت الاسلام ابوترابی و دکتر قالیباف و...برجام رو تبریک میگن. اما رهبر انقلاب می‌فرمایند: چه تبریکی! هنوز چیزی اجرا نشده... آهسته آهسته برجام حقیقت واقعی خودش رو نشون میده: خسارت محض! رهبر شهید انقلاب می‌فرمایند: این تجربه باید درس عبرت شه... پلان دوم: تفاهم‌نامه با آمریکا در شورای عالی امنیت ملی به بحث گذاشته می‌شه؛ باز هم تنها یک مخالف داره... ✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از تأملات | تولايى
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پلان چهارم: این توضیحات دکتر حاج علی زاکانی، شاید مهمترین اطلاعاتیه که از توافق می‌تونیم تا این لحظه داشته باشیم. دقت کنید! رهبر انقلاب گوشه منزل مشغول استراحت نیستند و در کنارش یک عده بشینن برای خودش هرچی خواستن توافق کنن! اصلا و ابدا! اما... پذیرش همین توافق منوط میشه به رأی مثبت سه چهارم اعضای شورای عالی امنیت ملی! یعنی عملا از ده نفر، فقط سه نفر هم مخالفت کنن مسأله تأیید نمیشه... حالا شما جای رهبر انقلاب؛ مقتدر اما غیر دیکتاتور! از بین بالاترین مسئولین کشورتون، رؤسای سه قوه تون با یک طرح موافقن، مسئولین ارشد با یک طرح موافقن، فقط و فقط یکی مخالفه که تنها مسئولیتش نماینده شما تو اون شورا بودنه، با تفاهم چیکار می‌کردین؟! ✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از تأملات | تولايى
زمان: حجم: 2.2M
پلان پنجم: توضیحی در مورد صحبت‌های آقایان: زاکانی، نبویان، شاکری و ظهوریان یک سیر اجمالی از نظرات موافقان و مخالفان توافق عرض شد...
🔻رییس جمهور: جمهوری اسلامی ایران خود را برای همه گزینه‌ها آماده کرده است و تمرکز دولت با یا بدون توافق خدمت صادقانه به مردم است. ملت ایران از امام شهیدش آموخته که زیر بار ذلت نرود. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از خبرگزاری صداوسیما
🔺نامه شیخ نعیم قاسم به قالیباف دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹شما تنها و مؤثرترین شعله امید را در بازداشتن تجاوز اسرائیلی-آمریکایی از لبنان به حقیقتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران حامی حق، مقاومت و مستضعفان است، و اگر دیگران راه آن را دنبال می‌کردند، آمریکا و اسرائیل این‌گونه گستاخ نمی‌شدند و اشغال صهیونیستی بر زمین فلسطین و قدس باقی نمی‌ماند. 🔹ایران به ما امکانات، قدرت برای آزادسازی سرزمین‌مان، برای التیام زخم‌های جامعه‌مان و کمک به آن داده است و اکنون ایران خون می‌دهد، با حمله به رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله‌اش به ضاحیهٔ جنوبی بیروت مقابله می‌کند و تبعات آن را که نوید جنگ با فداکاری‌های بزرگ را می‌دهد، تحمل می‌کند. با صدای بلند می‌گویم: ایران نماد عزت و شرف است. 🔹از جانب حزب‌الله و مقاومت اسلامی آن، از جانب دوستداران ملت لبنان که مایل‌اند سپاس و قدردانی خود را از طریق ما به شما برسانند، از جانب شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رض)، همچنین مجروحان و اسیران، از شما به عنوان مسئول ارشد مذاکرات و از اعضای تیم شما، از جمله وزیر امور خارجه، دکتر عباس عراقچی، صمیمانه تشکر می‌کنم. 🔹همچنین خواهشمندم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (دام ظله)، که ما را مورد توجه و عنایت خود قرار داد، ابلاغ فرمایید؛ رهبری که برکات و حمایت‌های شهید امام خامنه‌ای را در وجود ما زنده کرد. 🔹همچنین از رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان، که دوستدار مقاومت است، و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این نیروی نورانی که با صلابت و قدرت خود معادلات را دگرگون ساخت، و نیز از ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی، قدردانی و تشکر می‌کنیم. @iribnews
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مدیرکل خودرویی وزارت صمت: از امسال به خودروهای مونتاژی با ارزبری بالا و درصدِ ساختِ داخلِ پایین، مجوز تولید نمی‌دهیم. پ.ن: شروع خوبی هست، دمشون گرم 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.» [بیانات رهبر شهید در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶] پ.ن: برادر رسولی عزیز! انتقام دو بخش دارد یک بخش مهم‌ترش که تکلیف اصلی ماست اجرای حکم خداست یعنی قصاص. اگر این را حذف کنی و همه عالم را هم بگیری و پرچم لااله‌الاالله بزنی می‌شوی عربستان سعودی! می‌شوی اسلام آمریکایی! بخش دومش تمدن‌سازی است. یادتان نرود! امام شهید ما حتی به جمله سید حسن عزیز تعریض زدند که بله! سر ترامپ از بند پوتین حاج قاسم بی‌ارزش‌تر است اما باید آمر و قاتل قصاص شوند! پس پرچم خونخواهی را به پرچم انتقام بدون قصاص تقلیل ندهید که هم خلاف شرع است، هم خلاف شرف و هم خلاف امر ولی و امام شهیدمان 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 به صرف تهدید جان امام ما، ریختن خون او واجب شد، امروز که جای خود دارد حسین عباسی‌فر، فعال اجتماعی: ▫️در زمان خوارج، امیرالمؤمنین به خوارج امر کردند که قاتل ابن خباب و همسرش را تحویل دهید، خوارج گفتند که ما همه قاتل آنها هستیم. حضرت علی (ع) فرمودند اگر کل دنیا هم بگویند قاتل آن دو هستند کل دنیا را قصاص خواهم کرد. ▪️قصاص حکم خداوند است، خون تقاص خون است و خارج شدن آمریکا از منطقه یا هر چیز دیگری قصاص محسوب نمی‌شود. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
هدایت شده از محسن قنبریان
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ رقیه حسین(ع) کمتر از دخترکِ عرب مسلمان نیست! نمیدانم شب سوم محرم کدام هیات روضه رفتید! حتما مداحان عزیزی از و ظلمی که به آنها می رود خوانده اند! البته هنوز هیاتها و مداحانی که همان ۶۱هجری مانده اند، کم نیستند! از آن بدتر دختران فرهیخته سیدالشهدا(ع) را هم درست روایت نمی کنند! شب رقیه خاتون(س)، شب روضه های ذلیل و گریه برای بوی طعام شامیان و بهانه عروسک و گوشواره و حسودی بر دختران شامی می شود. دختر با عظمت سید مظلومان از دخترک های غزه، تربیت شده در خانه یک عرب مسلمان هم کمتر میشود! شما شب سوم، (ع) را به قواره این دختر بچه غزه ای که بابایش شهید است دیدید؟! نمونه های دیگر را ببینید: • دخترک مقاوم غزه https://www.aparat.com/v/r8518sy • تجربه معنوی و مشاهده فرشته توسط بچه غزه ای زیر آوار https://www.aparat.com/v/y29qaa2 • سخنان حماسی دخترک غزه ای مقابل سربازان اسرائیل https://www.aparat.com/v/t543a4c رقیه های غزه پیشکش، اقلا رقیه حسین(ع) را درست روایت کنیم! خواهرش فاطمه چند سال از او بزرگتر است؛ همه داغ ها و زجرها و اسارتها را هم دیده بود؛ ورودی کوفه این خطبه را خواند https://zaya.io/s6s8a (حتما بخوانید)! رقیه را دختری لوس و نازپروده که الان اسیر و ذلیل شده، شنیدید یا کوچکیِ فاطمه صغری به این عظمت و جلال؟! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻 آیین‌نامه‌ای شب سوم ماه محرم رقیه حسین(ع) کمتر از دخترکِ عربِ مسلمان نیست