🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
خب خدا رو شکر تا الان کمی ما روسیاه شدیم و البته نقدهایی که شده بود همگی درست بود و احتمال داره که م
خیر...
گویا ایرادات پا برجاست،
اونم سفت و محکم!
هدایت شده از محسن قنبریان
حجت الاسلام و المسلمین محسن قنبریانسخنرانی _ حجت الاسلام و المسلمین محسن قنبریان.mp3
زمان:
حجم:
48.4M
حسینی ها می خواهند زیر میز بزنند!
🎙حجت الاسلام والمسلمین #قنبریان
سخنرانی دهه اوّل محرم / خوزستان/ جلسه اول/۲۵خرداد ۱۴٠۵
▫️دو مقوله بنیادین برای ساخت های متفاوت جامعه: «منفعت» یا «حق»؟!
• تمثیل دو گونه جورچین!
✓ تطبیق اول: دو نحوه نظم درونی جامعه:
۱. براساس منفعت: ست شدن سرمایه با کار!
• قطعه بزرگ سرمایه سالار/ قطعات کوچک فروش کار و دانش!
• تنش ها درون «چارچوب منفعت» حل و فصل میشود! از کف دستمزد تا ساعت کار و...
۲. براساس حق: نظم جدید ذی حقان!
• حقِ داشتن ابزار تولید برای هر توانا به کار!
• ریخت این جامعه متفاوت از قبلی می شود: تعاون ها، خویش فرمایی ها، کارگریِ اقلی
✓ تطبیق ۲: نظم بین الملل
• توجهی تاریخی درباره نظم کنونی کشورهای منطقه!
• نظم استعماری برای منافع بزرگترها...
🔅 خروج عاشورایی از نظم جامعه اموی!
• امویان قطعه بزرگ منتفعان شدند...
• حسین(ع) مثل برخی دیگر درون این نظم بازی بُرد_ بُرد در منفعت نکرد؛«خروج» کرد!
☑️ @m_ghanbarian
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
حسینی ها می خواهند زیر میز بزنند! 🎙حجت الاسلام والمسلمین #قنبریان سخنرانی دهه اوّل محرم / خوزستان/
بر فرض محال، بهترین تفاهم تاریخ بشریت رو هم نوشته باشند
بزرگترین ایراد اینه که در نظم آمریکایی و میزی که اونها طراحی کردند، انجام شده!
تهش میشید مثل عمر بن نفیل یا صعصعة بن ناجیه که در زمان بعثت تو خونش ۱۰۴دختر رو از زنده به گور شدن نجات داده بود!
اما پیامبر زد زیر میز! انقلاب کرد! بساط زنده به گور کردن دختران رو جمع کرد! نه اینکه چند دختر رو نجات بده...
هدایت شده از 🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درمانهایِ بدتر از خودِ درد!
🎙پروفسور درخشان:
راه حل در چهارچوبِ بحرانزا، حلّال بحران نیست!
📥صوت کامل نشست اصلاحات ساختاری در نظام بانکی کشور
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻آقای قالیباف: خونخواهی رهبر شهید آزادی قدس است؛ ۱۰۰ نتانیاهو بند کفش امام شهید ما هم نمیشود
پ.ن: به خدا این حرف خطرناکه! این روایت ناقص و نصفه هست!
«البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفتهی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیهی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.» [بیانات رهبر شهید در دیدار دستاندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید سلیمانی - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶]
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون #رهبر_شهید چی شد؟
⁉️ آیا #انتقام خونِ مردم بیگناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید فخریزاده رو گرفتیم؟
پ.ن: باز خدا رو شکر آقای راجی درست روایت میکنند
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
صحبتهای آقای قالیباف رو ببینیم
مخصوصاً اگر نقدی داریم و میخوایم کسی رو نقد کنیم باید اظهارات، مواضع و پاسخهاش رو ببینیم
شاید پاسخ خیلی از ابهامات و سوالات ما رو بده و خدایی ناکرده حرف اشتباهی نزنیم
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اگر کمی دیگر تنگه هرمز بسته میماند، جهش سنگینی در قیمت نفت ایجاد میشد/ آمریکا با ایران توافق کرد که جلوی این موضوع را بگیرد
دکتر مهدی زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدلهای اقتصادی:
▫️اگر حاکمیت بر تنگه از ایران گرفته شود، معنای خوبی برای ما ندارد، تنگه باید دست ما باشد.
▪️اگر تنگه هرمز را حفظ کنیم تمام غرامتها را میتوانیم وصول کنیم و نظم جدید در منطقه ایجاد میشود. چرا باید صندوق بازسازی درست کنیم که شرکتهای صهیونیستی برای ما بازسازی کنند.
🔖پایگاه خبری بُردار
| @Bordarna |
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بر فرض محال، بهترین تفاهم تاریخ بشریت رو هم نوشته باشند بزرگترین ایراد اینه که در نظم آمریکایی و می
ولی همینکه در نظم آمریکایی و روی میز آمریکایی مذاکره کردیم، خودش یک جور بیعت با یزید و پذیرش نظم یزیدی نیست؟!
شاید بگید هیچ راهی جز این نبود برای پایانبندی جنگ ولی خب حداقل میشد در نظمِ کمتر آمریکایی، پایانبندی کرد!
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دفاع شهید سید حسن نصرالله از #برجام را در کلیپ ببینید.
سخنان امام شهید در موضوع #برجام را هم بخوانید."آمریکاییها گفتهاند که ما تحریمها را برمیداریم و روی کاغذ هم برداشتند امّا از طرق دیگر جوری عمل میکنند که اثر رفع تحریمها مطلقاً بهوجود نیاید و تحقّق پیدا نکند... ما ناگزیر باید به همهی تعهّدهای خود عمل کنیم [امّا] طرف مقابل با طُرق مختلف، با شیوههای مختلف، با خدعه، با تقلّب سر باز میزند و به تعهّدهایی که کرده است عمل نمیکند. این چیزی است که ما امروز در مقابل چشم خودمان داریم میبینیم؛ یعنی خسارت محض".
این را بفرستید برای کسانی که می گویند چرا شیخ نعیم تبریک گفت!
☘️تحلیلهای اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
دفاع شهید سید حسن نصرالله از #برجام را در کلیپ ببینید. سخنان امام شهید در موضوع #برجام را هم بخوانید
تقدیم به اون بزرگوارانی(زیاد بودند، یک نمونه که از رو نمیره) که میفرمودند:
«فهمیدنِ خوب بودنِ این توافق کار سختی نیست! کافیه به موضع دشمنان نگاه کنید...اسرائیلیها هم عصبانی هستند! حواستون باشه با پستترین موجودات عالم یک موضع دارید و هممخرج شدید!
رهبر شهید نه تنها میفرمودند با دشمن مخرج مشترک نداشته باشید که فرمودند حتی حرف حقی نزنید که پازل دشمن رو تکمیل میکنه ولی شما علناً شدید همجبهه و همسنگر خود اسرائیل! ببینید که تا کجا سقوط کردید و منحرف شدید و...»
پ.ن: نه مخالفت نتانیاهو و نه حتی موافقت سید حسن نصرالله نشانه خوبی و بدی نیست! چشم و گوش ما به ولی فقیه باشه...