eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیتوانم حرف بزنم که اگر بزنم در اشک هایم غرق خواهم شد....
ولی آدما دقیقا همونی هستن که اصرار دارن نیستن
گاهی ما عکس ها را می‌سوزانیم و گاهی عکس‌ها مارا ؛
و سپس گریستم، برای همه‌ی گریه‌های مانده بر دلم.!
‹اغمــٔـا›
جانم گرفت حسرت ديدار دیگرش! با ما هر آنچه یار نکرد، انتظار کرد . ‌.
حرف دلم آن بود که با خلق نگفتم بغضی‌ست در این ابر، که باران‌شدنی نیست . .
این روزها زندگی کردن بسیار دشوار شده است. مردم می‌گویند می‌گذرد می‌گذرد .. فقط نمی‌دانم چرا برای همه می‌گذرد و برای من نه؛
کسی که میفهمد به چیزهای ناپایدار دل نمی بندد و چیزی ناپایدارتر از انسان نیست.
" عیبی نداره اگه حالت خوش نیست " بعضی دردها و رنجهارو نمیشه حل کرد ، باید به دوش کشید ، باید تحمل کرد ..
‌او هیچ‌ نمي‌دانست که زندگی می توانست با آدم چه ها بکند.
اصلا کسی دنبال آدم‌ نمي‌گردد. همه ما اینطوریم. آدم ها غریب و بي‌ پناه مانده‌اند. دارند در خودشان می پوسند"