eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی آدما دقیقا همونی هستن که اصرار دارن نیستن
گاهی ما عکس ها را می‌سوزانیم و گاهی عکس‌ها مارا ؛
و سپس گریستم، برای همه‌ی گریه‌های مانده بر دلم.!
‹اغمــٔـا›
جانم گرفت حسرت ديدار دیگرش! با ما هر آنچه یار نکرد، انتظار کرد . ‌.
حرف دلم آن بود که با خلق نگفتم بغضی‌ست در این ابر، که باران‌شدنی نیست . .
این روزها زندگی کردن بسیار دشوار شده است. مردم می‌گویند می‌گذرد می‌گذرد .. فقط نمی‌دانم چرا برای همه می‌گذرد و برای من نه؛
کسی که میفهمد به چیزهای ناپایدار دل نمی بندد و چیزی ناپایدارتر از انسان نیست.
" عیبی نداره اگه حالت خوش نیست " بعضی دردها و رنجهارو نمیشه حل کرد ، باید به دوش کشید ، باید تحمل کرد ..
‌او هیچ‌ نمي‌دانست که زندگی می توانست با آدم چه ها بکند.
اصلا کسی دنبال آدم‌ نمي‌گردد. همه ما اینطوریم. آدم ها غریب و بي‌ پناه مانده‌اند. دارند در خودشان می پوسند"
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
‌هربار به نرسیدن رسیدم ...