" عیبی نداره اگه حالت خوش نیست "
بعضی دردها و رنجهارو نمیشه حل کرد ، باید به دوش کشید ، باید تحمل کرد ..
اصلا کسی دنبال آدم نميگردد. همه ما اینطوریم. آدم ها غریب و بي پناه ماندهاند.
دارند در خودشان می پوسند"
من همیشه گفت و گوهای خیالی خلق میکنم تا بتوانم آنچه را در ذهنم میگذرد به زبان بیاورم.
این گفت و گوهای خیالی تسلیام میدهند.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دقیقا از لحظه ای که حرف بقیه واست مهم نیست زندگیت شروع میشه:))!