eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
زحمت دارد آدم بودن را می‌گویم این را می‌شود، از مترسک‌ها آموخت آنها تمام عمر می‌ایستند تا آدم حسابشان کنند...
شازده کوچولو از روباه پرسید: + کِی می‌فهمم که وقت رفتنه؟ - روباه گفت: وقتی می‌خوای بمونی ولی دلیلی برای موندن نداری..!
تا بحث صداقت شد؛ صدا قط شد .
لبخندمان‌ درد‌ میکند‌ و‌ هیچ‌کس‌ نمیفهمد..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مردم صدمه می بینن، چون برای چیزایی ارزش قائل میشن که واقعاً هیچ معنی و مفهومی نداره:))!
سلام
حالم ما را نپرسید.. از ما تا حال خوب مسافت زیادی باقیست، برسیم خبر میدهیم...
ماها تو زندگیِ تنگمون هی پاهامون به هم می‌پیچه و رو سر و کول هم زمین می‌خوریم و خیال میکنیم تقصیر اون یکیه، غافل از اینکه این زندگی‌مونه که تنگه! و ماهارو به جون هم‌ میندازه.!
-مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم.
-خودت‌ خوبی!؟ +تا‌ وقتی‌ که‌ یکی‌ باشه‌ ازم‌ بپرسه‌ خوبی، خوبم!