eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم، که از تراکم اندیشه های پَست تهی باشد ...!
گاهی.... برا اینکه حالت خوب شود دنبال ادمی نگرد.
باب اسفنجی : فردا دمِ آفتاب از اینجا میرم ! پاتریک : کاش فردا ابری باشه:))
مبتلا‌ به‌ تنها‌یی‌ام، آدم‌ها‌ اثر نمی‌کنند !.
و امروز ما سنگدل هایی هستیم که دیروز شما ساختید .
-من دارم از دست میدم +چیو؟ -خودمو ..
چون‌ چاره‌ رفتن‌ است‌ به‌ ناچار‌ میرویم .
‹اغمــٔـا›
شب چنان گریه کنم بی تو که همسایه به روز دست من گیرد و بیرون کشد از آب مرا . .
در غلغله ی جمعی و تنها شده ای باز آنقدر که در پیرهنت نیز غریبی . .
غمتون نباشه! سختیش فقط صد سال اوله...
توییت امشب: