‹اغمــٔـا›
نوشته بود : یادِ تو افتادن هم دارد..
دستم را بگیر...
دارم به یادت می افتم:)
دختری درونِ من با تمامِ غمی که شاهدش بوده آواز میخواند ، و درحقیقت لبخندی میزند ، گویی که انگار هیچ غمی وجودش را لبریز نکرده .
‹اغمــٔـا›
دختری درونِ من با تمامِ غمی که شاهدش بوده آواز میخواند ، و درحقیقت لبخندی میزند ، گویی که انگار هیچ
دختری درونِ من دم از درخت سبز امید میزند
@Tah_monde_afkarm‹ برایِآزادی ›.mp3
زمان:
حجم:
2.1M
برای تغییر مغز های پوسیده؛
#بگوشیم🌱
امسال با آسمان قراداد بستم!
پاییز هر چه ابر دارد برای خودش نگه دارد...
چشمهای من جای ابرها میبارند...
فکر کنم سال پر آبی پیش روست:)...