دختری درونِ من با تمامِ غمی که شاهدش بوده آواز میخواند ، و درحقیقت لبخندی میزند ، گویی که انگار هیچ غمی وجودش را لبریز نکرده .
‹اغمــٔـا›
دختری درونِ من با تمامِ غمی که شاهدش بوده آواز میخواند ، و درحقیقت لبخندی میزند ، گویی که انگار هیچ
دختری درونِ من دم از درخت سبز امید میزند
@Tah_monde_afkarm‹ برایِآزادی ›.mp3
زمان:
حجم:
2.1M
برای تغییر مغز های پوسیده؛
#بگوشیم🌱
امسال با آسمان قراداد بستم!
پاییز هر چه ابر دارد برای خودش نگه دارد...
چشمهای من جای ابرها میبارند...
فکر کنم سال پر آبی پیش روست:)...
‹اغمــٔـا›
بهترین جای دنیا کجاست؟
- اونجا که آرزو نکنی ای کاش جای دیگه ای بودم ..