eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هرکسی از این دنیا چیزی برمی‌داشت منم دست برداشتم . .
رشد دردناك است . تغییر دردناك است . امّا هیچ چیزی دردناک‌تر از ماندن و گرفتار شدن در وضعیتی نیست که به آن تعلق ندارید !
ما همیشه یا جای درست بودیم در زمان غلط یا جای غلط بودیم در زمان درست! و همیشه همین‌گونه همدیگر را از دست داده‌ایم .
کاش بعضی موقع ها همون آدم مغروره باشیم ک غریبه ها میشناسن:)))
ما در خیابانی بی‌پایان گیر افتاده و کوچه‌های تکراریِ خاطرات را قدم میزنیم.
من خودم را رها کردم اما غم مرا رها نخواهد کرد...
فکر ما در گذشته بود و خودمان درگذشته بودیم.!
میگفت: نه که ندونم چی حالمو خوب میکنه میدونم ، ولی کاری از دستم برنمیاد .
ولی انگار چندسالی‌ هست که به درد و رنج عادت کرده‌ایم . .
کاش این جونُ و کسی داشت که واقعا بهش نیاز داره ، اُمید داره ، زندگی میخواد ، کسی که قدرشو بدونه ، نه من .