ما همیشه
یا جای درست بودیم در زمان غلط
یا جای غلط بودیم در زمان درست!
و همیشه همینگونه
همدیگر را از دست دادهایم .
کاش این جونُ و کسی داشت که واقعا بهش نیاز داره ، اُمید داره ، زندگی میخواد ، کسی که قدرشو بدونه ، نه من .