eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اونی كه شما مي بينيد ميشينه يه گوشه و كاملاً بی تفاوت رفت و اومدای زندگيشو تماشا می كنه، يه بار رفتن يكی براش گرون تموم شده!
ما ناراحت نیستیم فقط دلیلای خوشحالیمونو گم کردیم . .
درگیر نفس کشیدنی شدیم که اسمشو گذاشتن زندگی!.
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
یه جایی هست توی زندگی،که دلت گرفته ولی مجبوری بخندی و شاد باشی. میدونی به این میگن اوج بد بختی!
بیشترین جایی که بودم تو خودم بود..
دیدین آدم بعضی‌ وقتا احساس میکنه یک جا گیر کرده؟ انگار پاهاش تا زانو تو سیمان سفت شده‌ فرو رفته باشه؟ گیر کردن تو زمان از اونم بدتره .
خود ِ"درست میشه" خسته شد انقدر ازش استفاده کردیمو هیچی نشد.
-ديگر خواب را هم بايد در خواب ديد .
دیگران من را فرد ساکتی می بینند؛ در حالی که ذهنم پر از انبوه فریاد هاست.