eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
یکی از بدترین دردایی که میشه تجربه کرد:)!
اگه دنبال بهونه ای واسه ترک کردن من هستید:)!
و از هر اندوهی که گریختم، قلبم را نشانه گرفت.
می‌دونی هیچی ندارم بگم فقط دارم دست و پا میزنم برای لحظه‌ای زندگی کردن برای لحظه‌ای بی‌تفاوت بودن برای لحظه‌ای آرامش داشتن برای لحظه‌ای دوست داشته شدن برای لحظه‌ای خودم بودن. ولی میدونی مشکل کجاس؟ مشکل اینه هرچی بیشتر تو این باتلاق دست و پا بزنی، زودتر غرق میشی و خواسته هات‌ محو میشن دریغ از بدست آوردنشون حتی برای یک لحظه.
بعضی آدما، فقط در گورستان ها گریه میکنن و بعضیا هم همیشه گوشه‌ی اتاق تنهاییشون .
@AghmaaJoon.mp3
زمان: حجم: 3M
جون داره میگیره بارون... 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه وقتایی هم مثِ برق گرفته‌ها خشک میشی یه گوشه و زُل میزنی به زندگی:))!
سلام
از یه جایی به بعد دیگه هر چی گریه کردیم سبک نشدیم، فقط انگار جا باز شد واسه غم بعدی ...
غم زمانی عظیم است که آدمی را به سکوت وادارد.
ولی میشه نجات دهنده توی آیینه نباشه لطفاً ؟ من دارم نمیتونم.
میترسم از امیدِ کوچکی که بمیرد و خفه شود؛