میگفت: آدمها ﺭﻭﺯﯼ ﻣﻌﻨﯽ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽﻓﻬﻤﻨﺪ و ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻣﯽﺷﻮند ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﻮﻧﺪ!..
و تو گاهی به وسعت تمام تاریخ،
بغض های بیدلیل داری برای گریستن؛
آنقدر که برایشان چشم کم میآوری!
واین یکداستان نیست..
خسته از صبوری بیش از حد
خسته از ایستادگی بالاتر از توان
و خسته از جنگیدن بی پایان.
واقعا نیاز دارم هر روز یک نفر بهم یادآوری کنه که من وظیفهی راضی نگه داشتن تمام انسانهای کرهی زمین رو ندارم .
من میتوانم با تنهایی خودم کنار بیایم چون هیچوقت تنها نیستم، ظاهراً تنها هستم ولی در تنهایی به شدت شلوغ خودم زندگی میکنم.
@AghmaaDianMahe-Shaba-320 (1).mp3
زمان:
حجم:
10.2M
کاش میشد فراموشی بگیرم.!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رد بعضی زخمها باید بمونن تو وجودت
تا بشه راهنما که مسیر رو دوباره غلط نری:))!