وقتی جسمت درد میکنه درد رو
محدود میکنی به همون یه تیکه، ولی
وقتی روان و مغزت درد کنه دیگه یه تیکه
از تو نیست، انگار باید بگی من درد میکنم !.
درد و رنج آدم ها رو عوض میکنه
کاری میکنه که کمتر اعتماد کنن بیشتر
خودخوری کنن و آدمها رو حذف کنن..