eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم از یه جایی به بعد از همه دوری میکنه از اونایی که رفتن اونایی که هستن و حتی اونایی که هنوز نیومدن.
تنها کاری که از دستم ساخته ست اینه که بشینم ببینم چی میشه: )
همون چیزایی که ما بودنشونو دوست داریم عجله دارن زودتر تموم بشن
‹اغمــٔـا›
؛
دیواری در اطرافم ساخته ام، هرگز اجازه نمیدهم کسی وارد شود و سعی میکنم خودم هم خطر نکنم و خارج نشوم!چه کسی میتواند چنین آدمی را دوست داشته باشد؟
من‌ تمامم‌ پر از این‌ حالت‌ بی‌حوصلگی‌ ست.
میگفت: دلخوری مث لکه های روی گازه اگه زود پاک نشه پاک کردنش سخت میشه:)
‹اغمــٔـا›
‏اونجا که سیاوش قمیشی میگه: همه تنهاییا با من رفیقن.
اونجا که شهریار میگه: سرِ یاری ندارد روزگار...
تنهاییو فقط میشه تو‌شلوغی حس کرد.
‏+ میدونی چی مهمه؟ ‏- چی مهمه؟ ‏+ دیگه هیچی مهم نیست حتی اینکه چی مهمه..
از یه جایی به بعدم آدم تنها جایی که برای رفتن داره اینه که بره توی خودش.