آدم از یه جایی به بعد از همه دوری میکنه
از اونایی که رفتن
اونایی که هستن
و حتی اونایی که هنوز نیومدن.
‹اغمــٔـا›
؛
دیواری در اطرافم ساخته ام، هرگز اجازه
نمیدهم کسی وارد شود و سعی میکنم خودم
هم خطر نکنم و خارج نشوم!چه کسی
میتواند چنین آدمی را دوست داشته باشد؟
‹اغمــٔـا›
اونجا که سیاوش قمیشی میگه: همه تنهاییا با من رفیقن.
اونجا که شهریار میگه:
سرِ یاری ندارد روزگار...