eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها کاری که از دستم ساخته ست اینه که بشینم ببینم چی میشه: )
همون چیزایی که ما بودنشونو دوست داریم عجله دارن زودتر تموم بشن
‹اغمــٔـا›
؛
دیواری در اطرافم ساخته ام، هرگز اجازه نمیدهم کسی وارد شود و سعی میکنم خودم هم خطر نکنم و خارج نشوم!چه کسی میتواند چنین آدمی را دوست داشته باشد؟
من‌ تمامم‌ پر از این‌ حالت‌ بی‌حوصلگی‌ ست.
میگفت: دلخوری مث لکه های روی گازه اگه زود پاک نشه پاک کردنش سخت میشه:)
‹اغمــٔـا›
‏اونجا که سیاوش قمیشی میگه: همه تنهاییا با من رفیقن.
اونجا که شهریار میگه: سرِ یاری ندارد روزگار...
تنهاییو فقط میشه تو‌شلوغی حس کرد.
‏+ میدونی چی مهمه؟ ‏- چی مهمه؟ ‏+ دیگه هیچی مهم نیست حتی اینکه چی مهمه..
از یه جایی به بعدم آدم تنها جایی که برای رفتن داره اینه که بره توی خودش.
چقدر نیست کسی که شبیه خودم باشد و یک من اینجا همیشه درد می‌ کشد‌...