eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زخم حرف اونی که دوسش داری هیچ وقت خوب نمیشه:))!
سلام
من توقع زیادی از این دنیای به ظاهر رنگی ندارم ، تنها کمی لبخند عمیق برای آدمهایش.
یجایی توی سریال فاصله ها سعید میگه :
‹اغمــٔـا›
یجایی توی سریال فاصله ها سعید میگه :
ببین نغمه خانوم عشق و علاقه یهو میاد توی قلب آدم ولی اگ بره دیگه به این راحتیا برنمیگرده .
ولی من از خسته بودنمم خستم .!
بدترین حالتی که ممکنه برای یه آدم پیش بیاد اینه که همزمان هم احساسی باشه و هم منطقی، یعنی قلبش داره مچاله می‌شه ها، ولی مجبوره منطقی تصمیم بگیره، بعدش باید روزها و ماه‌ها و حتی سال‌ها بشینه به قلبش توضیح بده که اگه اون کارو نمی‌کردم بیشتر مچاله می‌شدی. اما مگه قلب حالیشه؟ وقتی دیگه صلحی نباشه بین عقل و قلبت، انگار لای منگنه ای، چون نه مغزت قلب داره، و نه قلبت مغز...
‹اغمــٔـا›
-نسوخته خاکستر شدیم؛
-ایفاگر نقش درد در لبخندی از جنس ناچاری؛
فرق است میانِ خوب شدن و فراموش کردن ؛ و ما ظاهرا خوب خواهیم‌ شد ! اما فراموش نخواهیم‌ کرد ... و زخم‌ هایمان باز خواهد ماند(!
حواس‌پرت بود و فراموش‌کار ؛