امیدوارم هیچوقت این اتفاق براتون نیافته که با قلبتون وارد رابطهای بشید و با عقل و منطق بیرون بیاید . . .
غم، هیچگاه به طور کامل از بین نخواهد رفت،
و تا ابد زیر پوستِ انسان زنده میماند !.
یك روز آدم امیدوار میشود ، فردایِ آن روز
دیگر امیدی نیست ، این دیوانه کننده است: ).
وضعیتِ روحیمون جوریه که
الان بری وسطِ خیابون بشینی گریه کنی
۳۰،۴۰ نفرِ دیگه هم بدونِ اینکه چیزی بپرسن
میان کنارِت میشینن اشک میریزن.
‹اغمــٔـا›
؛
هیچوقت
آدمها را با انتظار امتحان نکنید،
انتظار آدمها را عوض میکند ...