غم، هیچگاه به طور کامل از بین نخواهد رفت،
و تا ابد زیر پوستِ انسان زنده میماند !.
یك روز آدم امیدوار میشود ، فردایِ آن روز
دیگر امیدی نیست ، این دیوانه کننده است: ).
وضعیتِ روحیمون جوریه که
الان بری وسطِ خیابون بشینی گریه کنی
۳۰،۴۰ نفرِ دیگه هم بدونِ اینکه چیزی بپرسن
میان کنارِت میشینن اشک میریزن.
‹اغمــٔـا›
؛
هیچوقت
آدمها را با انتظار امتحان نکنید،
انتظار آدمها را عوض میکند ...
‹اغمــٔـا›
مث سربازی که وقتی دوران خدمتش تموم میشه و برمیگرده میبینه محبوبش ازدواج کرده !
مث آدمی که گذاشتنش تو قبر ولی زندس !