eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
این زخم خورده را ب ترحّم نیاز نیست ‏خیر شما رسیده به ما،مرحمت زیاد !
و درد به استخوان هایمان نفوذ کرده بود ، اما هنوز لبخندی به درازای آسمان بر لب داشتیم:)
از زنده بودن خوشحال نیستم ، خوشحالی ای درکار نیست ، ترسی از تاریکی و مرگ ندارم، حالم وحشتناک است، وحشتناک.
حتی به پایان خط هم فکر نکرده بود ، دونده‌ای که اول شد از خودش فرار میکرد . .
اونجایی که شاعر میگه:
‹اغمــٔـا›
اونجایی که شاعر میگه:
لحظه‌ی بغض نشد حفظ کنم چشمم را ، در دل ابر نگهداریِ باران سخت است.
انگار که تاروپودمان با غم گره خورده بود ؛
او هیچ وقت مسائل را چندان جدی نمیگرفت و من فکر میکنم ، احتمالاً همین باعث نجاتش شد.
کسی چه میداند چند نفر در بستر هایی جدا ازهم یک دیگر را در آغوش گرفته و به خواب رفته اند:)))
میخواهم بگویم ، کلمات یاری‌ام نمیدهند ، میخواهم گریه کنم اشک ها یاری‌ام نمیدهند ، میخواهم کمی فقط کمی آرام بگیرم ، جانم یاری‌ام نمیدهد . .
ته کشیده‌ام از کلمات ، چشمهایم را بخوان من خسته‌ام !