از تمام ممبر های عزیزم و مخصوصا همسایه های گلم و همچنین ادمین های بی نظیرم که این مدت همراهی کردن،
حمایت کردن کمال تشکر رو دارم
امیدوارم بتونم یه روزی جبران کنم🖐🏼.
مخلص شما مدیر کانال...
‹اغمــٔـا›
-غمهای کوچک پرحرفند و غمهای بزرگ لال؛
-دیگه هیچ خاکستری از جنسِ آدم نیست؛
عادی شدن منو میترسونه؛
عادی شدن ذوقی که برای کار داری،
عادی شدن قشنگیهای کوچیک اطراف،
عادی شدن روابط، عادی شدن حسها،
عادی شدن زندگی ...
‹اغمــٔـا›
درخت با غرور به علف گف: از لگد مال شدن خسته نشدی؟علف گف: تبر ک خوردی میفهمی، که من از دیگران میخورم
ما چقدر دیر متوجه میشویم که کودکی
و حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که
با کمال شتاب زدگی و بیرحمی انتظارِ
گذشتن آن را داشتیم . . خیلی تند رفت
کودکیهایم با آن دو چرخه قراضهاش
کاش همیشه پنچر میماند .
#ممبرنویس
منم یه روز آدم خوبی بودم، ولی خوبیم، محبتم، دوست داشتنم، نوازشم، مهربونیم، همه عواطف و احساسات مثبتم هدر رفت و الان تبدیل به آدمی شدم که سرشار از احساساتی مثل خشم، درد، نفرت، کینه، عصبانیت و بی محلیه.