eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مدت هاست که در سکوت فریاد میزنیم؛
‹اغمــٔـا›
مدت هاست که در سکوت فریاد میزنیم؛
چه کسی میبیند این فریادِ خفتهٔ سکوت را؟
الان که به دیروز ، پریروز ، یه ماه پیش و یه سال پیش فکر میکنم باورم نمیشه زنده موندم.
چقدر تبر دورمان بود و نمیدانستیم !.
رسیدن به هر چیز خوبی ناممکن شده است باید هر کدام داستانی بسازیم و در آن فرو برویم شاید هنوز بتوان به دنیای خیالی امیدوار بود...
همه چیز داشت خوب پیش میرفت ! از روی برنامه‌ی قبلی با تست ادبیات شروع کردم. که اِی کاش این کار را نمیکردم ! سوال اَول آرایه اَدبی بود شعری از هوشنگ ابتهاج ؛ "بسترم ! صدف خالی یک تنهاییست و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری" و نتیجه این شعر...کنکوری با رتبه افتضاح بود ! راستش من سرِ جلسه کنکور تمام داستان های خفته در این شعر رابه چشم دیدم ! دیدم که اینگونه پریشان شدم ! همه سرگرم تست زدن، و پسرکی سَرگردان در خیابان . ! نمی‌دانم‌ هوشنگ ابتهاج را نبخشم یا مشاور را که گفت:از ادبیات شروع کن...حتما صد میزنی. هیچ کدام فکر این را نکرده بودیم که قرار است؛ طراح سوال ! یک شعر نیم خطی گذشته را گره بزند به آینده‌ . فدای سرت . . . دانشگاه آزاد زیاد‌هم بد نیست !
اما اگر نسخه های قبلی درست بودند به این روز نمی افتادیم.
‹اغمــٔـا›
#ارغوان
از بامداد روی تو دیدن حیات ماست امروز روز خوب تو یا رب چه دلرباست
از من برای او گفتند این و آن... آنقدر سرزده از درد من بکاست
دلدار من دگر غرق دلم شده زین پس درد من از مرهمی رهاست