هیچکس دوستمان ندارد ، فقط به ما عادت کردهاند ، چند روز نباشیم این عادت را هم ترک میکنند ، میروند و به کس دیگری عادتمیکنند ؛ به همین راحتی.
بزرگترین پیشمانی ام ؛
ساعتها جمله ساختن برای کسانی بود که لیاقتِ یک کلمه را هم نداشتند: )..
‹اغمــٔـا›
-ما هنرپیشه ی خندان درون گراییم؛
-کلماتم از معنا تهی شدهاند و کالبدم از روح؛
کاش بدونین آدما همیشه منتظر شما نمیمونن،
زیادی که نسبت بهشون بی توجه باشین
یه روز خسته میشن و میرن پیش کسی
که متوجهشون باشه ...
اونجا که داستایفسکی گفته؛
آشوب درونش را
نه کلمات میتوانست بیان کند
و نه فریاد ها ..!
@AghmaaZibaye Man [Nex1Music.IR].mp3
زمان:
حجم:
3.7M
اما دیگه جای تو خالی نیست . .
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یکم زیادی سنمون کمه واسه این
همه احساساتی که حقمون نیست این همه تنش عصبی این همه فکر این همه درد:))!