eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
همچون کلمه‌ای که با تکرارِ بیش از حد، معنی خود را از دست می‌دهد، حس می‌کنم زندگیِ روزمره‌ام دچارِ بی‌مسماییِ مزمنی شده.
‏‏دیگر یادمان رفته بود که باید با هم صحبت کنیم. هر کدام‌مان در یک گوشه‌ای مچاله شده بودیم ، در کنار یاد احساسی که هنوز گرما داشت...
در این جا که منم کسی چه میداند که بودن نیز همچون زیستن طاقت فرساست.
و ما عملاً مردگی را زندگی کردیم ،
قطار می‌رود ، تو می‌روی ، تمام ایستگاه می‌رود ! و من چقدر ساده‌ام که سال‌های سال در انتظار تو؛ کنار این قطارِ رفته ایستاده‌ام .. و همچنان به نرده‌های ایستگاهِ رفته تکیه داده‌ام ..
سپس برایت می نویسم ؛ و ​​امیدوارم که نامه های مرا نخوانی بلکه خودم را بخوانی؛ کلمات نتوانسته‌اند مرا برایت توضیح دهند:))))
@AghmaaAli-Yasini-Talkh-128.mp3
زمان: حجم: 3.5M
قرارمون این نبود یه خاطره ی تلخ بشیم . . ! 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم‌ها در دو صورت حرف نمی‌زنند. یا وقتی حرفی برای گفتن نباشد و یا هنگامی که حرف خیلی زیادی برای گفتن است:))!
سلام
من از تنهایی نمی‌ترسم، از فریب دادن خودم می‌ترسم. می‌ترسم به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم می‌خواهد، نه آن طور که واقعا هست..