همچون کلمهای که با تکرارِ بیش از حد،
معنی خود را از دست میدهد، حس میکنم
زندگیِ روزمرهام دچارِ بیمسماییِ مزمنی شده.
دیگر یادمان رفته بود که باید با هم صحبت کنیم.
هر کداممان در یک گوشهای مچاله شده بودیم ، در کنار یاد احساسی که هنوز گرما داشت...
قطار میرود ، تو میروی ، تمام ایستگاه میرود !
و من چقدر سادهام که سالهای سال در انتظار تو؛ کنار این قطارِ رفته ایستادهام ..
و همچنان به نردههای ایستگاهِ رفته تکیه دادهام ..
سپس برایت می نویسم ؛
و امیدوارم که نامه های مرا نخوانی بلکه خودم را بخوانی؛ کلمات نتوانستهاند مرا برایت توضیح دهند:))))
@AghmaaAli-Yasini-Talkh-128.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
قرارمون این نبود یه خاطره ی تلخ بشیم . . !
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمها در دو صورت حرف نمیزنند. یا وقتی حرفی برای گفتن نباشد و یا هنگامی که حرف خیلی زیادی برای گفتن است:))!
من از تنهایی نمیترسم، از فریب دادن خودم میترسم. میترسم به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم میخواهد، نه آن طور که واقعا هست..