eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاهم کرد و گفت : میدانی رنجِ تو از چیست؟ تو به آنچه نباید ، زیاد می‌اندیشی ..
از حالم بخوام بگم؛ بیشترِ روز ها دیگه انگیزه ای برای بیداری ندارم.
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
پایم را روی مین گذاشته‌ام تکان بخورم مرده‌ام باید همین‌جا که هستم بمانم تا آخر دنیا. درست وضعیت سرباز جنگی را دارم کنار تو و زیبایی‌ات.
اگر بیشعوری درد داشت باز هم عده ای مُسکن می خوردند و به کارشان ادامه می دادند ...
بنظرم قشنگ ترین حرف به یه آدم میتونه این باشه که " من کنار تو خود واقعیمم" آدم کنار هرکسی نمیتونه خودش باشه .!
نوشت: درگیر تر از من، خودِ منم.
ولی بعضی حرفا هست که اصلا گفتن نداره ، برا همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی : مهم نیست . .
میگفت: ‏من خیلی خودمو اذیت می‌کنم ، شما دیگه اذیتم نکنید.
+تا کِی کنارم میمونی؟ -تا زمانی که بهم حس بی ارزش بودن ندی.