دنیای عجیبی است، وقتی حرفت را نمی فهمند و خارج از درک و فهمشان است، تنها کاری که از دستشان بر می آید این است که بهت برچسب دیوانگی بزنند..
‹اغمــٔـا›
؛
عمیقا نیاز دارم که اطرافیانم ساکت باشند .
نیاز دارم که همه موجودات در سکوت فروروند ؛
تا بلکه غوغای وحشتناک درون قلب من هم به پایان رسد .
گاهی با خودم ساعتها کلنجار میرم و فکر میکنم ؛
که آدمها چگونه نیمه گمشده خود را پیدا میکنند؟!
من حتی خودم راهم گم کرده ام .
میگفت:
همه کسانی که مرا میشناسند
میدانند که من آدم حسودی هستم
و همه ی کسانی که تو را میشناسند ؛
لعنت به همه کسانی . .
که تو را میشناسند