زمان تسکین دهنده نیست؛ شاید دیگر هر روز اشک از چشمانت سرازیر نشود اما دردش همچنان باقیست:))
و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست
من مردگان بیشماری را دیده ام
که راه میرفتند، حرف می زدند
سیگار میکشیدند و خیس از باران
انتظار و تنهایی را درک میکردند !.
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
ما هیچ تر از هیچ پِی هیچ دویدیم..
جز هیچ در این هیچ دِگر هیچ ندیدیم . .