‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
ما هیچ تر از هیچ پِی هیچ دویدیم..
جز هیچ در این هیچ دِگر هیچ ندیدیم . .
شبهایی بود ك با گریه خوابیدم؛
آن ك به خواب رفت من بودم؛ امّا
آن ك بیدار شد؛ دیگر من نبودم: ).
@AghmaaDige Tamoome (Guitar Version).mp3
زمان:
حجم:
7.4M
فقط سواله برام چطور شباشو میگذرونه .!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ولی اون وقتایی که داشتیم از احساسی که دردنمون بود متلاشی میشدیم چقدر خوب ادای سنگ بودن رو در اوردیم و هیچکس نفهمید:))!