eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و سرانجام از ما تکه‌هایی به نامِ دلتنگی باقی ماند . !
دورانِ غم‌های عظیم و بی انتهاست .
حس میکنم وسط یه اتاق سیاه وایسادم و امواجی از افکار و احساسات درهم و بی نتیجه به مغزم هجوم میارن . . .
می‌گفت: لطفا وقتی میرید ، خاطره هاتونم ببرید شب واسه خوابیدنه !
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
تصویر توی آیینه با من یکی بود ، اما حالا حتی منو نمیشناسه:))
بعضی وقتام من بخشی از جزئیات‌ام ، اون ته سیگار وسط چاله‌ی آب ، اون تک گلدونه گوشه‌ی بالکن‌ ، هستم‌ اما اصل قضیه نیستم ، اولویت دیده شدن و وجود داشتن نیستم ، در واقع این‌‌طور است که ماهیت دارم اما اهمیت خیر . !
تو حال و هوای آهنگ بودم که یکی هندزفری سمت چپمو از گوشم درآورد . چشمامو باز کردم دیدم گذاشت گوشش و سرشو گذاشت رو شونم ؛ خندیدم دستمو پیچیدم دور شونش و گفتم: جدیدا به تنهاییامم حسودی میکنی ؟! سرشو فشار داد به شونم گفت : یه روز تنهاییات از من میگیرنت . .
گویی ما برایِ غمگین بودن آفریده شده‌ایم .
ولی پوست و گوشت آدم‌ها رو بشکافین ، به یه قلب زخم خورده اثرِ زندگی و آدم‌ها می‌رسین !