تو حال و هوای آهنگ بودم که یکی هندزفری سمت چپمو از گوشم درآورد .
چشمامو باز کردم دیدم گذاشت گوشش و سرشو گذاشت رو شونم ؛
خندیدم دستمو پیچیدم دور شونش و گفتم: جدیدا به تنهاییامم حسودی میکنی ؟!
سرشو فشار داد به شونم گفت :
یه روز تنهاییات از من میگیرنت . .
ولی پوست و گوشت آدمها رو بشکافین ، به یه قلب زخم خورده اثرِ زندگی و آدمها میرسین !
عمیقا نیاز دارم کسی بغلم کنه تا گریه کنم.
هیچ دلیلی برای گریه کردن نیست، شاید هم اصلا گریه نکنم.
فقط حس میکنم این استرس و دلشوره های الکی نیاز به آغوشی داره.
@AghmaaAli Zand Vakili - Gole Sorkh (320).mp3
زمان:
حجم:
12.4M
غم یک روح سرگردان؛ همیشه با تو خواهد بود…
#بگوشیم🌱