ولی پوست و گوشت آدمها رو بشکافین ، به یه قلب زخم خورده اثرِ زندگی و آدمها میرسین !
عمیقا نیاز دارم کسی بغلم کنه تا گریه کنم.
هیچ دلیلی برای گریه کردن نیست، شاید هم اصلا گریه نکنم.
فقط حس میکنم این استرس و دلشوره های الکی نیاز به آغوشی داره.
@AghmaaAli Zand Vakili - Gole Sorkh (320).mp3
زمان:
حجم:
12.4M
غم یک روح سرگردان؛ همیشه با تو خواهد بود…
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما تا وقتی که منتظریم یکی بیاد حالمونو خوب کنه، حالمون هیچوقت خوب نمیشه:))!