آیا کلمات، واقعاً، به دردمیخورند؟ اصلاً میشود با کلمات توضیح داد درد[یا بگیر احساسات] چه بر سرِ ما میآورد؟ کلمات فقط وقتی سر میرسند که همه چیز تمام شده است.
‹اغمــٔـا›
؛
بی صدا به یادت هستم ، بی سر و صدا دوستت دارم ، در سکوت خاطراتت را مرور میکنم ، در خفا عکس هایت را میبوسم ، تنهایِ تنها کوچه های شهر را زیر باران قدم میزنم ، ذره ذره پیر میشوم ، قطره قطره آب میشوم ، و آهسته میمیرم . !