و چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد؛ اما هیچکس نمیتواند چنین کاری بکند. باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار آمد."
ما نه زندگی هایمان به قشنگی عکسهاست ، و نه دوست داشتن هایمان به تندی شعرها ... ما فقط یک مشت آدم معمولی هستیم ! که صبح ها صبحانه میخوریم، ظهرها ناهار، شبها غصه ...
‹اغمــٔـا›
؛
گمان کنم من با اندوه انس گرفتهام. گاهی فکر میکنم که اگر غمی نباشد چقدر تنها میشوم، که حجمی عظیم در من خالی میشود که مرا میکشد. البته اکنون نیز حجمی عظیم در من وجود دارد که نهایتا مرا خواهد کشت.
خیلی شبا حس میکنم مغزم شبیه چرخ دنده وجودمو میبلعه و منو تو خودم میکشه !
راه فراری نیست.
‹اغمــٔـا›
-مرا چشمان دل سنگی به خاک تیره بنشانید؛
-دِلمان مُرد؛ از بس زندهایم برای هیچ؛
@Aghmaa‹ توهم! ›.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
یه خیابونو یاد تو زیر نم بارونو . . .
#بگوشیم🌱