eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما مُرده ایم ، توهمِ زندگی کردن را میزنیم ؛
و چه خوب بود که آدمی می‌توانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماه‌ها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد‌؛ اما هیچ‌کس نمی‌تواند چنین کاری بکند. باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار آمد."
ما نه زندگی هایمان به قشنگی عکسهاست ، و نه دوست داشتن هایمان به تندی شعرها ... ما فقط یک مشت آدم معمولی هستیم ! که صبح ها صبحانه می‌خوریم، ظهرها ناهار، شبها غصه ...
‹اغمــٔـا›
؛
گمان کنم من با اندوه انس گرفته‌ام. گاهی فکر می‌کنم که اگر غمی نباشد چقدر تنها می‌شوم، که حجمی عظیم در من خالی می‌شود که مرا می‌کشد. البته اکنون نیز حجمی عظیم در من وجود دارد که نهایتا مرا خواهد کشت.‌
خیلی شبا حس میکنم مغزم شبیه چرخ دنده وجودمو میبلعه و منو تو خودم میکشه ! راه فراری نیست.
زندگی چرا اینجوریه؟ +چجوری؟ -هر لحظه یک چیزی تموم میشه.
‹اغمــٔـا›
-مرا چشمان دل سنگی به خاک تیره بنشانید؛
-دِلمان مُرد؛ از بس زنده‌ایم برای هیچ؛
لانگ دیستنس واقعی فقط تصوراتمون از بزرگ شدن تو بچگی و چیزی که الان واقعا هست .
@Aghmaa‹ توهم! ›.mp3
زمان: حجم: 9.5M
یه خیابونو یاد تو زیر نم بارونو . . . 🌱
توییت امشب: