‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زمان میگذرد، خاطرات محو میشوند،آدمها میروند ولی قلب، هیچ وقت فراموش نمیکند:))!
جایی دورتر از خودم ایستادهام به تماشای کسی که جای من زندگی میکند .
چه بیرحمانه تنهاست و به ناچار قوی ..
دلی به پهنای دریا میخواهم تا هرغمی را در آن غرقکنم و خود جهانی باشم تا نیشِ زهرناکِ تنهایی در من اثر نکند. . .
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
از ما سراغ منزل آسودگی مجو !
چون باد، عمر ما به تکاپو گذشته است . .