@Tah_monde_afkarm‹ منِخل ›.mp3
زمان:
حجم:
3M
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل')
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای چه کسی اهمیت دارد که یک تنهایِ غمگین در گوشهای از دنیا حالش چگونه است؟ عزیزِ من هیچکس ، بس کن انتظار را:))!
‹اغمــٔـا›
حسین پناهی میگه:
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است باور کن، بعضی ها تنهاترت میکنند...