‹اغمــٔـا›
حسین پناهی میگه:
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است باور کن، بعضی ها تنهاترت میکنند...
من همیشه به همه میگم آدم نمیمیره که؛
تحمل کن اینم تموم میشه؛
ولی دروغ میگم، آدم میمیره؛
هربار یه کوچولو میمیره !
هیچوقت آدمی که به شما میگه ؛
حالم خوب نیست رو به حال خودش رها نکنین ،
آدم به هرکسی نمیگه حالم بده ؛
‹اغمــٔـا›
چارلزبوکفسکی یه جا میگه؛
‹ ما برای ادامه دادن به هیچکسی نیاز نداریم
جز خودمان ›
شاید غمانگیز باشه
ولی در آخر همه یه روز با تمامِ
وجود ،
این واقعیت رو درک میکنند .
من یک بار به کسی التماس کردم
که مراهمانگونه که دوستش دارم ،
دوست بدارد ..
و این غم انگیزترین کاری بود ؛
که تا به حال انجام دادم:))