eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
ما پر از دردیم منتها توان شرح نیست.
ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید بنویسید که اندوه بشر بسیار است . !
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
حسین پناهی میگه:
‹اغمــٔـا›
حسین پناهی میگه:
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است باور کن، بعضی ها تنهاترت می‌کنند...
من همیشه به همه میگم آدم نمیمیره که؛ تحمل کن اینم تموم میشه؛ ولی دروغ میگم، آدم میمیره؛ هربار یه کوچولو میمیره !
هیچوقت آدمی که به شما میگه ؛ حالم خوب نیست رو به حال خودش رها نکنین ، آدم به هرکسی نمیگه حالم بده ؛
‏چارلزبوکفسکی‌‌ یه‌‌ جا‌‌ میگه؛
‹اغمــٔـا›
‏چارلزبوکفسکی‌‌ یه‌‌ جا‌‌ میگه؛
‹ ما‌‌ برای‌‌ ادامه‌ دادن‌‌ به‌ هیچکسی‌ نیاز نداریم‌ جز‌ خودمان › شاید‌‌ غم‌انگیز‌ باشه‌ ولی‌‌ در‌ آخر همه‌‌ یه‌ روز‌‌ با‌ تمامِ وجود‌ ، این‌‌ واقعیت‌‌ رو درک میکنند .
من یک بار به کسی التماس کردم که مراهمانگونه که دوستش دارم ، دوست بدارد .. و این غم انگیزترین کاری بود ؛ که تا به حال انجام دادم:))