‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای چه کسی اهمیت دارد که یک تنهایِ غمگین در گوشهای از دنیا حالش چگونه است؟ عزیزِ من هیچکس ، بس کن انتظار را:))!
‹اغمــٔـا›
حسین پناهی میگه:
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است باور کن، بعضی ها تنهاترت میکنند...
من همیشه به همه میگم آدم نمیمیره که؛
تحمل کن اینم تموم میشه؛
ولی دروغ میگم، آدم میمیره؛
هربار یه کوچولو میمیره !
هیچوقت آدمی که به شما میگه ؛
حالم خوب نیست رو به حال خودش رها نکنین ،
آدم به هرکسی نمیگه حالم بده ؛