‹اغمــٔـا›
-هیشکی واقعا خودِ واقعیمو نمیشناسه؛
-کاش بشه لا به لای اين مُردن ها زندگی کرد؛
اونی که تو همهی جمع ها مسخره بازی در میاره و همه رو میخندونه، دلش از همه پر تره و مطمئن باشید پاش که میرسه به خونه میشه یه افسرده تنها و خودش و تو اتاق حبس میکنه.
‹اغمــٔـا›
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .
اونجا که کیهان میگه: کلمه ها، میبارن از روی اجبار
طرفِ ما، زندگی یعنی یه تکرار(!
از پنجره بوی سوختگی میآمد ؛ انگار همین حوالی کسی تمامِ گذشته اش را آتش زده ،
جنگلی را سوزانده تا درختی را فراموش کند.
@AghmaaEhsan khajeh amiri _ Bigharar (320).mp3
زمان:
حجم:
9.6M
رفتی و دادی بربادم!.
#بگوشیم🌱