‹اغمــٔـا›
با دِل مَن کمی مُدارا کن...
بخُدا قَلب هم عَصب دارد !
#کنجِدلِمَن
اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد، ستاره من باید دور، تاریک و بیمعنی باشد، شاید اصلاً من ستاره نداشتهام: )
از جایی به بعدم آدم باید این واقعیتو که دیگه هیچوقت حالش اونقدر خوب نمیشه رو بپذیره و از تلاش بیهوده برای خوب شدن دست برداره . . .
@AghmaaGhalat - Ahmad Solo.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
غلط کرده اگه قلبم تو رو از من طلب کرده:))"
#بگوشیم🌱