‹اغمــٔـا›
ما حنجره در حنجره ؛ در حنجره بغضیم .
ما آیینه در آیینه ؛ در آیینه دردیم.
و من منتظر تو خواهم ماند
همچون کلبه های تنها ...
تا دوباره مرا ببینی و
در من زندگی کنی
و تا آن زمان
پنجرههایم درد خواهند کشید . . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد:))!
دست بردار از این فکر که تمام مدت مزاحمی ، که شخص کنارت را اذیت میکنی . اگر مردم از تو خوششان نیاید میتوانند اعتراض کنند و اگر شهامت اعتراض ندارند ، مشکل خودشان است .
عشق به کسی که
پاسخ احساست را نمیدهد ،
ممکن است در کتابها هیجان انگیز باشد ،
ولی در واقعیت به شکل غیر قابل تحملی خسته کننده است:))))